به گزارش پارس نیوز به نقل از اقتصاد 100، زمین رایگان به خانوارهای دارای فرزند ۳قلو و چندقلو اختصاص می‌یابد. مشمولان و نحوه دریافت زمین رایگان طرح جوانی جمعیت اعلام شد.

 

با پیگیری‌های بهزیستی راور و دستور فرماندار مقرر شد، ۸ قصب زمین از سوی راه و شهرسازی به صورت رایگان در اختیار خانواده ۳ قلوی راوری قرارگیرد.

به مناسبت روز جهانی چندقلو‌ها و هفته ملی جمعیت، رضا عباسی، فرماندار  راور به همراه حمیدرضا نخعی، رئیس بهزیستی راور با حضور در منزل ۳  قلو‌های راوری با خانواده آن‌ها دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

رضا عباسی، فرماندار راور در این دیدار ضمن با اهمیت برشمردن مسئله جمعیت به عنوان یکی از مسائل حیاتی اکنون و آینده کشور و با اشاره به موازین اسلام و احادیث اهل بیت‌(ع)  و بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره فرزندآوری گفت: توجه به خانواده و جمعیت از اولویت‌های دولت است و فرمانداری نیز حمایت از این خانواده‌ها را در حد امکان در دستورکار خود دارد.

 

حمیدرضا نخعی، رئیس بهزیستی شهرستان راو با اشاره به اهداف و سیاست‌های ابلاغی افزایش جمعیت، حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو را از برنامه‌های مهم سازمان بهزیستی خواند.

او افزود: بهزیستی، ارائه خدمات متنوع مالی و غیرمالی از خانواده‌های چندقلو را در دستور کار خود دارد و سعی می‌کند تا حد امکان از این خانواده‌ها حمایت کند.

با پیگیری‌های بهزیستی راور و دستور فرماندار این شهرستان مقرر شد، ۸ قصب زمین از سوی اداره راه و شهرسازی به صورت رایگان در اختیار این خانواده قرارگیرد.

همچنین مقرر شد، ۲۰۰ میلیون وام ساخت و ساز مسکن با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله از سوی فرمانداری به این خانواده‌ها اختصاص داده شود.