به گزارش پارس نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتبال النصر در ادامه نتایج ناامید کننده اش، شب گذشته مقابل تیم رده چهاردهمی الخلیج که برای بقا می‌جنگد، با نتیجه یک – یک متوقف شد تا عملا شانس‌های این تیم برای کسب عنوان قهرمانی به پایین‌ترین حد خود برسد.
 

پس از این نتیجه ضعیف، شب گذشته دو تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه النصر استعفای خود را تحویل مدیران باشگاه دادند. محمد الشتوی وترکی المشیقح افرادی هستند که پس از توقف ناامید کننده برابر الخلیج، از سمت خود کناره گیری کردند تا مدیریت باشگاه در آستانه انحلال قرار بگیرد.

علاوه بر این، اخبار حکایت از استعفای ۲ تن دیگر از اعضای هیئت مدیره النصر دارد. عبدالله العمرانی و معتز المزروع اشخاصی هستند که قصد دارند از سمت خود کناره گیری کنند و در صورتیکه این اتفاق رخ دهد، تعداد اعضای هیئت مدیره باشگاه به کمتر از پنج نفر می‌رسد.

در ماده ۳۰ آئین نامه اساسی باشگاه‌های ورزشی آمده است در صورتیکه تعداد اعضای هیئت مدیره یک باشگاه به کمتر از پنج نفر برسد، آن هیئت مدیره منحل شده و برای تشکیل مدیریت جدید، باید مجمع عمومی برگزار شود.

در صورتیکه این اتفاق رخ دهد، مسلی آل معمر، رئیس باشگاه النصر و بزرگترین حامی رونالدو در این باشگاه که پای او را به فوتبال عربستان باز کرد، از ریاست زردپوشان شهر ریاض کنار گذاشته می‌شود و انتخابات برای گزینش رئیس جدید برگزار می‌شود.

مهم‌ترین حامی رونالدو در حال ترک النصر