به گزارش پارس نیوز به نقل از اقتصاد 100 ، کوروش کمانکش عاون خرید گروه خودروسازی سایپا گفت: با وجود تمام مشکلات و موانعی که بر سر راه ترخیص خودرو‌های وارداتی وجود داشت، موفق شدیم بخشی از خودرو‌ها را از گمرک ترخیص کنیم. با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت توانستیم مشکلات واردات خودرو را حل و خودرو‌ها را از گمرک ترخیص کنیم. گروه خودروسازی سایپا ۱۱۰۸ دستگاه خودرو چانگان CS ۳۵ پلاس و ۱۲۵ دستگاه CS ۵۵ پلاس (تا یک ماه آینده امکان ترخیص این مدل خودرو نیز فراهم خواهد شد) به بازار عرضه خواهد کرد.

او در رابطه با خودرو‌های وارداتی چانگان، گفت: بر اساس مذاکرات و گفتگو‌های صورت گرفته، قرار است خودرو‌های چانگان با مدل‌های CS ۱۵ پلاس، CS ۳۵ پلاس، CS ۵۵ پلاس، CS ۷۵ پلاس، Uni-k، Uni-T و پیکاپ هانتر وارد کشور شود.

معاون خرید گروه خودروسازی سایپا درباره تحویل خودرو‌ها به مشتریان گفت: طبق قرعه‌کشی صورت گرفته و اولویت‌بندی انجام شده از سوی وزارت صمت، امیدواریم خودرو‌های وارداتی چانگان طی یک ماه آینده به دست متقاضیان برسد. در راستای کمک به تنظیم بازار و توزیع مناسب خودرو به متقاضیان تا پایان سال جاری ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو چانگان دیگر با مدل‌های CS ۳۵ پلاس، CS ۵۵ پلاس و Uni-k وارد کشور خواهد شد.