به گزارش پارس نیوز به نقل از جام جم آنلاین، در حالی که قرار بود تا چندی پیش مسابقات کشتی ۲۰۲۳ قهرمانی آسیا در شهر دهلی کشور هند برگزار شود، در فاصله چند هفته مانده به شروع رقابت‌ها میزبان این رویداد تغییر کرد و حالا قرار است کشتی گیران آسیایی در کشور قزاقستان روی تشک بروند.

فهرست آسیایی تیم ملی کشتی فرنگی مدت هاست که مشخص شده و حسن رنگرز تمرینات پرفشار خود را روی کشتی گیران اعزامی به قزاقستان زوم کرده، اما هنوزفهرست رسمی از تیم ملی کشتی آزاد اعلام نشده است.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز

۶۰ کیلوگرم: مهدی محسن نژاد

۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی

۶۷ کیلوگرم: رضا عباسی

۷۲ کیلوگرم: سجاد ایمن طلب

۷۷ کیلوگرم: امین کاویانی نژاد

۸۲ کیلوگرم: علیرضا مهمدی

۸۷ کیلوگرم: ناصر علیزاده

۹۷ کیلوگرم: مهدی بالی

۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده

رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا و رنکینگ اتحادیه جهانی (قاره ای) روز‌های ۲۰ تا ۲۵ فروردین ماه در شهر آستانه کشور قزاقستان برگزار می‌شود و بر اساس برنامه این مسابقات، رقابت‌های کشتی فرنگی روز‌های اول و دوم و رقابت‌های کشتی آزاد روز‌های پنجم و ششم برگزار خواهد شد.

با این حال این روز‌ها تقریبا تمامی مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات بین المللی سال ۲۰۲۳ در اردوی تیم ملی در خانه کشتی حضور دارند و به جز روز‌های آغازین سال نو، تعطیلی برای کشتی گیران معنایی نداشته و قرار است بلافاصله بعد از نوروز هم اعزام تیم‌های ملی به قزاقستان انجام شود.

با وجود حضور چهره‌های مدعی همچون حسن یزدانی، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع در اردو، اما قرار است نفرات اول مسابقات قهرمانی کشور به میدان آسیایی اعزام شوند؛ اگرچه باید منتظر اعلام لیست رسمی تیم ملی کشتی آزاد از سوی کادرفنی باشیم.