به گزارش پارس نیوز به نقل از تجارت‎‌نیوز، جک اس 5 (jac s5 ) یک کراس اوور جمع و جور شهری چینی است که نخستین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۲ به عنوان یک مدل مفهومی کانسپت به نمایش درآمد و از اواخر سال ۱۳۹۳ به صورت مونتاژ داخل راهی بازار کشورمان شد که استقبال نسبتا گسترده مشتریان کرمان موتور در پی داشت. در سال ۱۳۹۵ نیز نسخه اتوماتیک جک s5 به مشتریان تحویل داده شد.

قیمت جک S5

جدیدترین قیمت خودرو جک S5 را در ادامه بخوانید.

  کارکرد قیمت خودرو آخرین بروزرسانی توضیحات
 

جک،S5،اتوماتیک مدل 95

124 هزارکیلومتر 481/7 میلیون نشده  
 

جک،S5،اتوماتیک مدل 96

104 هزارکیلومتر 509/8 میلیون نشده  
 

جک،S5،اتوماتیک مدل 97

84 هزارکیلومتر 542/3 میلیون نشده  
 

جک،S5،اتوماتیک مدل 98

64 هزارکیلومتر 576/9 میلیون نشده  
 

جک،S5،اتوماتیک مدل 99

44 هزارکیلومتر 613/8 میلیون نشده  
 

جک،S5،اتوماتیک مدل 400

صفر 772 میلیون نشده  
 

جک،S5،دنده ای مدل 94

144 هزارکیلومتر 405/4 میلیون نشده  
 

جک،S5،دنده ای مدل 95

124 هزارکیلومتر 431/3 میلیون نشده  
 

جک،S5،دنده ای مدل 96

104 هزارکیلومتر 458/8 میلیون نشده

فیس لیفت جک S5

چینی‌ها قصد دارند تا دستی به سر و روی جک S5 بکشند و این شاسی بلند پرطرفدار را با چهره‌ای جدید به بازار خودرو برگردانند. تصاویر منتشر شده از فیس لیفت جک S5، خودرویی را نشان می‌دهد که تغییرات زیادی پیدا کرده است.

طراحی سپر، جلوپنجره، چراغ‌های جلو، گلگیر و کاپوت این خودرو که در چین با نام سی هائو یا سیهول X5 شناخته می‌شود، از نو طراحی شده است. یک جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های چند تکه از المان‌های جدید فیس لیف جک S5 است.

نمای جانبی تقریبا دست‌نخورده باقی مانده و فقط آینه بغل و رینگ‌های جدید اضافه شده‌اند. با این وجود، طراحی جدید جلو چندان سنخیتی با طراحی ثابت جانبی ندارد.

عقب سی هائو X5 هم مثل بخش جلو، کاملا عوض شده و شاهد در، سپر و چراغ‌های جدید هستیم. چراغ‌های عقب به وسیله یک نوار نوری به یکدیگر متصل شده‌اند و در پایین آن نام SEHOL دیده می‌شود.

فیس لیفت جدید از نظر ابعاد و اندازه چندان تفاوتی با مدل فعلی جک S5 ندارد و برابر است با ۴۵۰۵ میلیمتر طول، ۱۸۵۰ میلیمتر عرض و ۱۶۹۸ میلیمتر ارتفاع. فقط ۳ میلیمتر به طول خودرو جدید اضافه شده است.

یک نمایشگر بزرگ لمسی، پانوراما، سانروف، چراغ‌های LED و دوربین ۳۶۰ درجه از آپشن‌ها و امکانات سی هائو X5 است و احتمالا با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار به بازار می‌آید.

مشخصات فنی جک S5

بعد از استقبال خریداران، در سال ۹۵ کرمان موتور تصمیم گرفت تا جک S5 را به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه مجهز کند. بعد از این به‌روزرسانی، وزن کراس اوور چینی به ۱۵۴۵ کیلوگرم افزایش یافت. جک S5 اتومات برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به ۱۱.۷ ثانیه زمان نیاز دارد. باک این خودرو ۵۵ لیتر گنجایش دارد و برای طی کردن ۱۰۰ کیلومتر راه، ۷.۷ لیتر بنزین می‌سوزاند و با این حال توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۵ را کسب کند. سیستم ترمز هر چهار چرخ جک S5 دیسکی بوده و به سیستم ترمزضدقفل (ABS) مجهز است.