به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین‌اللهی صبح یکشنبه در حاشیه افتتاح فاز دوم بیمارستان الغدیر بومهن در جمع خبرنگاران گفت: امروز در خصوص ذخایر دارویی از ۳۳ درصد به ۵۸ درصد رسیده ایم و به نظر می‌رسد، تا پایان سال این میزان به ۱۰۰ درصد برسد.

وی با بیان اینکه اگر ذخایر به اندازه کافی تأمین شود مشکلی در حوزه تأمین دارو نخواهیم داشت، افزود: نزدیک به ۴۵۰ میلیارد تومان مکمل و ویتامین توسط وزارت بهداشت تهیه و به روستاهای کشور ارسال شده است و این کار در دولت جهادی ادامه خواهد داشت.

عین اللهی همچنین از افتتاح ۱۰ هزار و ۶۰۰ تخت درمانی تا دهه فجر خبر داد و گفت: هر هفته یک الی دو پروژه سنگین مانند بیمارستان بومهن به بهره برداری می‌رسد، برخی پروژه‌ها در دهه فجر و تعدادی در زمان‌های دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر بهداشت گفت: یکی از کارهای بزرگ وزارت بهداشت تکمیل ۸۵۰ پروژه درمانی است، که تعدادی افتتاح شده و بهره‌برداری برخی پروژه‌ها به زودی انجام می‌شود و تا پایان سال به ۲ هزار پروژه بهداشتی می‌رسد، در ۹ فروردین امسال با حضور رئیس جمهور از بیمارستان نیمه تمام الغدیر بازدید کردیم و رئیس جمهور درخصوص زمان اتمام این پروژه سوال کردند که اعلام کردیم با تلاش شبانه روزی ۸ الی ۹ ماه زمان خواهد برد اما دستور ۶ ماهه را صادر کرد.