به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه رقابت های کشتی آزاد امیدهای جهان در وزن 125 کیلوگرم امیررضا معصومی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر آدیل میسیرجی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر میلان کورسوگ از مجارستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله علیشیر یرگالی دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان را با نتیجه 6 بر 3 از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. معصومی در این دیدار به مصاف سولومون ماناشویلی قهرمان زیر 23 سال اروپا از گرجستان می رود.

در وزن 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور اول با نتیجه 11 بر 2 رضابک آیتموخان از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور دوم با  نتیجه 11 بر 1 ادلان ویسخانوف از فرانسه را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 12 بر صفر تیویر بوال از کانادا را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فیروزپور در این مرحله با نتیجه 17 بر 6 فیض اله آکتورک قهرمان اروپا از ترکیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی به مصاف جاکوب کاردناس از آمریکا می رود.

در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر آتامیرات چارلیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 4 عصمت جیتفجی از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل وادیم کوریلنکو از اوکراین با نتیجه 4 بر صفر به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فیروزپور در این مرحله با توجه به عدم حضور تموری برواشویلی از گرجستان به دلیل مصدومیت، پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف خادجی مراد گادجیف از آذربایجان می رود.

 در وزن 86 کیلوگرم سجاد غلامی در دور اول با نتیجه 15 بر 6 مغلوب ترنت هیدلای از آمریکا شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. وی ابتدا باید مقابل نورتیلیک کاریپبایف از قرقیزستان کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در مبارزه بعدی به مصاف ماکسات ساتیبالدی از قزاقستان می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر راهی دیدار رده بندی خواهد شد تا برای کسب مدال برنز به مصاف ایوان ایچیزلی از مولداوی برود.