به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در خصوص حواشی اخیر منتشر شده در رسانه‌ها در رابطه با وزارت راه و شهرسازی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: اخیرا خبر منتشره پیرامون یکی از مشاوران اینجانب و تحقیق درباره اتهامات فرد مزبور بوسیله دستگاه نظارتی درون دولت موجب سواستفاده دشمنان نظام و تخریب کارکنان خدوم وزارت راه و شهرسازی خصوصا جوانان انقلابی و پر کار وزارتخانه شده است که در این زمینه خاطرنشان می‌شود این پرونده در مراحل ابتدایی بوده و تا نهایی نشدن تحقیقات توسط نهادهای نظارتی و قوه قضائیه به جهت حفظ حریم خصوصی افراد هیچ گونه اطلاعاتی از پرونده منتشر نشده و کلیه مطالب ذکر شده صرفا گمانه‌زنی است که صحت و سقم آن مشخص و مورد تایید نیست.

در قسمتی دیگری از این اطلاعیه آمده است: اینجانب به عنوان وزیر راه و شهرسازی، ضمن تأکید بر اعتماد کامل به نهادهای نظارتی دولت، رسیدگی دقیق و بدون ملاحظه درباره اتهام هر فرد در هر جایگاهی را لازم و واجب دانسته و آمادگی این وزارتخانه را برای همکاری در تکمیل تحقیقات و روشن شدن حقایق اعلام می‌کنم. لکن لازم است رسانه‌ها از گمانه‌زنی‌های بی‌پایه تا قبل از اثبات اتهام در مرجع صالح قضایی و خدشه به آبروی افراد،دوری کنند. 

درپایان این اطلاعیه آمده است: البته در طول یک سال گذشته اقدامات مهمی برای بستن گلوگاه‌های فساد در حیطه وزارت راه و شهرسازی انجام شده است که بعضا با تبلیغات سنگین تخریبی برای کند شدن این روند مواجه شده است که از جمله  این اقدامات می‌توان به شفافیت فراگیر سازمانی، حذف امضاهای طلایی، عدالت در فرصت‌های اقتصادی، بازپس‌گیری اموال و املاک ملی در اختیار سواستفاده گران اشاره کرد که ان شالله گزارش کامل آن به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

به گزارش فارس به تازگی خبرهایی مبنی بر بازداشت یکی از مشاوران رستم قاسمی با اتهاماتی نظیر دریافت رشوه و انتصابات غیرقانونی از سوی برخی رسانه ها منتشر شده است.