به گزارش خبرگزاری صداو سیما وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد کرد یک تروریست فرا مرزی را دستگیر کرده است.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

با توفیقات الهی و مجاهدت‌های فداکارانه و هوشمندانه‌ی سربازان گمنام امام زمان(عج)، یکی از پر سابقه‌ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌ها با دامنه‌ عملیات تروریستی فرا مرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.

بر مبنای رهگیری‌های اطلاعاتی چند ساله، این عنصر جنایت پیشه، سوابق فعالیت‌های تروریستی در چهار کشور منطقه را دارد و در مقطع اوج بحران سوریه، با حضور در آن کشور به عضویت گروهک‌های تکفیری‌ـ تروریستی درآمده و همراه با آنها در شهرهای حلب، حماه و ادلب به اعمال جنا‌یت‌کارانه و شیطانی پرداخته است.

این عضو حلقه‌ تروریسم فرا مرزی که متخصص سلاح‌های سنگین نیز می‌باشد، پس از شکست تکفیری‌ها از مدافعان پر افتخار حرم و محدود شدن حوزه‌ی عمل آنها در سوریه، پایگاه فعالیت‌های تروریستی خود را به دو کشور پیرامونی جمهوری اسلامی ایران منتقل و به یکی دیگر از گروهک‌های تروریست، جنایت ‌پیشه و ضد وحدت امّت اسلامی پیوست و به اقدامات خرابکارانه خود علیه ملّت سرافراز ایران و تمامیت ارضی کشور ادامه داد.

جان بر کفان گمنام ایران اسلامی اعلام می‌نمایند که با توکل به ذات اقدس احدیت و با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و در ادامه جهاد مستمر خود، بازداشت سایر جنایت پیشگان و تروریست‌ها را، در هر نقطه و هر لانه‌ای که باشند، همچنان در دستور کار و مأموریت مقدس خود خواهند داشت.