به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رمضان شریف ظهر امروز در یادواره شهدای روستای آتان از توابع الموت استان قزوین، با بیان اینکه خانواده های شهدا سرمایه های ارزشمند و الهی ما برای ادامه راه شهیدان به شمار می روند، اظهار کرد: امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد که در محفل شهیدان گزارش مختصری از آنچه شهدا از ما انتظار داشتند را ارائه کنیم. 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مهمترین و شاخص ترین درخواست شهدا از ما حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار روزافزون این نظام مقدس و الهی است که به ابتکار امام راحل بنیانگذاری شد و با همت و تلاش و حکمت رهبری همچنان مانند خورشید در این کره زمین می درخشد.

شریف گفت: شهدا از ما انتظار دارند که از طریق اطاعت از ولایت فقیه این نظام مقدس را حفظ کنیم و در تمام وصیت نامه های شهدا این جمله ذکر شده که «پشتیبان ولایت فقیه باشید» زیرا آنها مسیر اصلی حفظ نظام را پشتیبانی از ولایت فقیه می دانند.

وی افزود: تدابیر ولی فقیه چیزی جز متن آیات الهی قرآن کریم، احادیث و روایات امامان معصوم(ع) و مکتب حیات بخش پیامبر اکرم(ص) نیست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در دفاع مقدس ملت ما نه تنها پیروز و سرافراز شد بلکه در مبارزه با استکبار به سرکردگی آمریکایی ها و صهیونیست ها نیز نظام ما موفق شد.

سردار شریف با اشاره به سفر اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل و عربستان ادامه داد: بایدن در سفرهای خود حرف های بی ربطی زد که دنیا به آن خندید زیرا تمام دنیا در این ۴۳ سال توانمندی های این نظام و ناتوانی های آمریکا را به خوبی مشاهده کرده است.

وی عنوان کرد: بایدن در سفرهای خود حرف های بی ربطی زد که دنیا به آن خندید زیرا تمام دنیا در این ۴۳ سال توانمندی های این نظام و ناتوانی های آمریکا را به خوبی مشاهده کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبر انقلاب برای نخستین بار از رئیس جمهور روسیه برای اظهاراتش علیه صهیونیست ها تشکر کردند.

سردار شریف گفت: این از برکت خون شهداست که جمهوری اسلامی در ۴۳ امین سالگردش از این اقتدار و اثرگذاری برخوردار است، در این بین فضای مجازی و امپراطوری رسانه ای دشمن تلاش می کند که جمهوری اسلامی را ناموفق نشان دهد اما انسان های عاقل که روند تحولات را دنبال می کنند، اقتدار این نظام را می بینند.

وی بیان کرد: امروز صهیونیست ها گاهی که از پریشان حالی به حرف می آیند، می گویند ما گزینه نظامی را هم روی میز داریم که در جواب آنها باید بگوییم بزرگتر و قدرتمندتر از شما، آمریکا و اتحادیه جماهیر شوروی بود که تمام امکانات خود را در اختیار رژیم بعث عراق قرار دادند اما شهدای ما آبروی همه آنها را حتی در بعد نظامی بردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دشمنان نظام اظهار کرد: امروز شما جرأت نمی کنید از لاک خود بیرون بیایید پس چرا حرف بیخود می زنید؟ مگر هواپیماهای شما جرأت می کنند در آسمان امن جمهوری اسلامی ظاهر شوند؟

سردار شریف خاطرنشان کرد: شما داعش و القاعده را تشکیل دادید که یکی پس از دیگری به تدبیر رهبری و حرمت خون شهیدان که پرچمدار آن ها حاج قاسم سلیمانی بود، روزگار سیاهی را برای آنان ترسیم کردیم و از روی زمین حذف شدند.

وی گفت: صهیونیست ها تلاش زیادی می کنند که جمهوری اسلامی ایران را تهدید کنند اما از همین جا به رژیم غاصب اسرائیل اعلام می کنیم که اگر دست از پا خطا کنید آنچنان درس عبرتی خواهید گرفت که برای همیشه این ۲۷ هزار کیلومتری را که اشغال کرده اید، از دست خواهید داد و در این تهدید شک نکنید.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به امریکا بیان کرد: شما می گفتید اسرائیل قله امن است اما امروز می بینیم که ناامنی در اسرائیل بیداد می کند و مدعی بودید که اگر همه کشورهای عربی باهم متحد نشوند، نمی توانند با ما بجنگند اما اگر همه آنها با هم متحد شوند نیز ما در یک نبرد نظامی آنها را شکست خواهیم داد و تاریخ، تحولات، پیام انقلاب و تدبیر الهی رهبری بر این قرار گرفت که از همه سنگرهایی که گفتید، یکی پس از دیگری عقب نشینی کردید.

سردار شریف افزود: ایران اسلامی کانون بیداری دنیای اسلام و کانون احیای فرهنگ اهل بیت(ع) است و هیچ رژیمی قدرت رویارویی با آن را ندارد.

وی اضافه کرد: ما با وجود همه توانمندی هایی که در حوزه های مختلف داریم، نباید از توجه به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی کشور غافل شویم زیرا اراده ملت ایران مانند اراده شهدا در دفاع مقدس راهگشاست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: به کار آفرینان کمک کرده و به وحدت برای کمک به معیشت مردم کمک کنید و اطمینان داشته باشید که شهیدان وقتی از ما راضی هستند که یک قدرت منطقه ای الهام بخش برای دنیای اسلام باشیم کما اینکه امروز هستیم.

سردار شریف بیان کرد: از معیشت مردم و کمک به یکدیگر دریغ نکنیم، ما در سپاه با تمام وجود نوکر خالص شما مردم هستیم و همزمان که نگاه ما به امنیت کشور است به معیشت مردم نیز توجه داریم.

وی یادآور شد: دست همه کسانی که برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش می کنند را می بوسیم و اگر به فضل الهی به این تحریم ها غلبه کنیم این گردنه، گردنه نهایی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: سپاه استان قزوین جزو سپاه های بسیار فعال ما در سطح کشور به شمار می رود و در عرصه های فرهنگی، جهاد تبیین، کمک های مؤمنانه و محرومیت زدایی که امروز جزو وظایف ذاتی سپاه است، سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین پیشرو است.