به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛  مهمونی ده کیلومتری که قرار بود از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شود از ظهر حدود ساعت ۱۴ خیل عظیمی از مشتاقین امامت و ولایت را به خود دید که از سراسر تهران خود را به خیابان ولیعصر (عج) رساندند تا عشق و ارادت خود را به امام علی (ع)، ائمه معصومین و ولایت نشان دهند.

یاد اربعین افتادیم؛

در این مراسم که به سبک اربعین و با برپایی موکب‌‎ها برای پذیرایی از مردم پیش‌‎بینی شد، حضور مردمی همه را غافلگیر می‌‎کند، هر چه به ساعت ۱۸ نزدیک می‌‎شویم، پیر و جوان، کوچک و بزرگ و موج جمعیت مردمی برای حضور در این مراسم پر شکوه از ورودی‌‎های خیابان ولیعصر به آنجا سرازیر می‌‎شوند.  

حضور مسئولین در مهمونی؛

برخی چهره‌‎های مسئولین مثل دکتر محمد باقر قالیباف و علی نیکزاد رئیس و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم دیده می‌‎شوند که هم دوش مردم حضور دارند.

حضور میلیونی؛

حدود ۳۵۰ موکب از هیأت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی و خدماتی از چند روز پیش در خیابان، ولی عصر (عج) مستقر شده‌اند. مکان مهمانی هم خیابانی به وسعتِ ۱۰ کیلومتر است؛ یعنی مهمانی از چهار‌راه، ولی عصر آغاز و به پارک‌وی ختم می‌شود.

نزدیک ساعت  ۲۰، ستاد مردمی برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری اعلام می‌کند که جمعیت افراد حاضر در این برنامه از مرز ۲ میلیون نفر گذشته است. این ستاد از مردم می‌خواهد تا اگردر مسیر این مهمانی حضور ندارند از مراجعه و حضور به خیابان، ولی عصر خودداری کنند.

نقد جدی؛

برگزاری این مراسم با اینکه پرشور بود، اما نقد‌های جدی نیز به آن وارد است، از محل برگزاری تا پیش‌‎بینی برنامه‌‎ها می‌‎توانست این حضور پر شور را شیرین‌‎تر کند، ما باید باور کنیم این مردم عاشق ولایت و امامت هستند و هربار بر آن‌‎ها تکیه می‌‎کنیم حضوری میلیونی و گسترده دارند.

باور عشق به ولایت و امامت؛

مهمونی ده کیلومتری بار دیگر ثابت کرد که مردم به مسیر امامت و ولایت اعتقاد دارند و به همه این مهم را گوشزد کرد که باید عشق میلیونی مردم به ولایت و امامت را باورکنیم.