به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، آقای رئیسی در نخستین برنامه خود در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، ضمن بازدید هوایی از طرح‌های آبی استان، با توضیحات وزیر نیرو و استاندار، از روند فعالیت در این طرح‌ها مطلع شد.
 
رئیس جمهور در ادامه، از مناطقی که در زلزله اندیکا خسارت دیده بودند، بازدید هوایی داشت و سپس، به یکی از دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین روستا‌های استان چهارمحال و بختیاری به نام لبد در منطقه بازفت در شهرستان کوهرنگ رفت و با مردم این منطقه دیدار و گفتگو کرد.
 
 
دستور رئیسی برای رفع فوری مشکلات منطقه محروم بازفت دستور رئیسی برای رفع فوری مشکلات منطقه محروم بازفت دستور رئیسی برای رفع فوری مشکلات منطقه محروم بازفت دستور رئیسی برای رفع فوری مشکلات منطقه محروم بازفت دستور رئیسی برای رفع فوری مشکلات منطقه محروم بازفت دستور رئیسی برای رفع فوری مشکلات منطقه محروم بازفت دستور رئیسی برای رفع فوری مشکلات منطقه محروم بازفت
 
 
آقای رئیسی با حضور در این منطقه محروم و دورافتاده، در جمع عشایر آن حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گرفت.
 
 
رئیس جمهور، پس از گفتگو با مردم، به وزرا و مسئولان محلی دستور داد که برای رفع مشکلات مردم این منطقه، نه از هفته و ماه آینده، بلکه از همین امروز اقدام کنند.
 
از جمله کمبود‌های این منطقه که مردم در دیدار با آقای رئیسی، به آن اشاره کردند، علاوه بر مشکل بیکاری، نداشتن مدرسه مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان، نداشتن آب آشامیدنی مناسب و برق کافی و اینترنت بود.