پانته آ پناهی ها یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام پانته آ پناهی ها است. پانته آ پناهی ها هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از پانته آ پناهی ها را ملاحظه می‌کنید.

 پانته آ پناهی ها

بیوگرافی پانته آ پناهی ها

پانته آ پناهی ها متولد 9 آذر 1356 در تهران ، بازیگر تئاتر و سینما است

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از موسسه آموزش عالی سوره می باشد که بطور اتفاقی بدلیل صدای جذابش وارد تئاتر و سپس منشی گری صحنه شد.

پانته آ پناهی ها پشت نیمکت های مدرسه + عکس

نحوی بازیگر شدن پانته آ پناهی ها

 یک روز در دانشگاه تهران فردی را صدا می زدم و آقای حسین کیانی (نمایشنامه نویس و کارگردان) صدای من را شنید و آنقدر خجالتی بود که از یک نفر خواست تا از من بپرسد کار تئاتر می کنم یا نه ؟ من هم گفتم نه، من تئاتر بلد نیستم ! از من پرسیدند دوست داری تئاتر بازی کنی ؟ من هم گفتم بدم نمی آید تجربه کنم، اما هنوز آشنایی با تئاتر نداشتم

 قای کیانی من را سر تمرین های تئاتر بردند و تازه در پروسه تمرین فهمیدم چه اتفاقی در تئاتر می افتد آن مقطع مشکلاتی در زندگی داشتم و از حضور روی صحنه تئاتر به آرامش می رسیدم.

پانته آ پناهی ها در مراسم فرش قرمز فیلم جمشیدیه

بازی جلوی دوربین پانته آ پناهی ها

در سال 1379 با فیلم اول محمد اربابیان بنام «آن مرد را نکشید» را کار کردم که توقیف شد ، اما وقتی تصویر خودم را در فیلم دیدم ، گفتم دیگر در سینما بازی نمی کنم

در واقع در پروسه فیلمبرداری به این نتیجه رسیدم که دیگر این کار را نمی کنم چون از کات های مداوم و به هم ریختن حس ها و … اذیت شدم.

گریم سنگین پانته آ پناهی ها + عکس

 پانته آ پناهی ها