ارژنگ امیرفضلی بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر کشورمان است. ارژنگ امیرفضلی با یک عکس قدیمی از دوران نوجوانی‌اش، صفحه اینستاگرام خود را به‌روز کرد. ارژنگ امیرفضلی عکسی از خود و دوستانش را در دوران نوجوانی به اشتراک گذاشته است.

ارژنگ امیرفضلی

بیوگرافی ارژنگ امیرفضلی

ارژنگ امیرفضلی بازیگر ایرانی است. او بیشتر به‌عنوان یک کمدین شناخته شده‌است. وی پسر حسین امیرفضلی بازیگر می‌باشد.ارژنگ امیرفضلی که همه او را به عنوان یکی از بازیگران کمدی می‌شناسند کار خود را با برنامه «نوروز 72» به کارگردانی داریوش کاردان، همراه با مهران مدیری و حمید لولایی آغاز کرد.

او به سرعت در عرصه هنر هفتم درخشید و علاوه بر بازیگری در سینما، تلویزیون و تئاتر، کارگردانی چند مجموعه‌ تلویزیونی را نیز در کارنامه کار خود ثبت کرد.

عیادت مارال فرجاد از ارژنگ امیر فضلی در بیمارستان/ عکس

کارنامه هنری ارژنگ امیرفضلی

از مهمترین آثار وی می‌توان به «الو ‌الو من جوجوام» (مرضیه برومند)، «جنگجوی پیروز» (مجتبی راعی)، «مربای شیرین» (مرضیه برومند)، «شارلاتان» (آرش معیریان)، «شام عروسی» (ابراهیم وحیدزاده)، «اخراجی‌ها» (مسعود ده‌نمکی)، «اخراجی‌ها2» (مسعود ده‌نمکی)، «محاکمه در خیابان» (مسعود کیمیایی) و «افراطی‌ها» (جهانگیر جهانگیری) اشاره کرد. وی درباره حادثه‌ای می‌گوید که بعد از گذشت سال‌های سال هنوز گاهی تکرار آن آزارش می‌دهد.

ارژنگ امیر فضلی با برگه آزمایش خون به «اکسیر» می آید!

خانواده ارژنگ امیر فضلی

پدر ارژنگ امیر فضلی حسین امیرفضلی متولد 1299 در تهران و درگذشت 1370 در تهران است.

حسین امیرفضلی مشهور به «هوشنگ امیرفضلی»، فعالیت هنری خود را با بازیگری تئاتر در سال 1322 آغاز و همزمان در رادیو نیز از پرکارترین هنرمندان بود.

ارژنگ امیرفضلی متاهل است و پسری 6 ساله به نام کارن دارد. تئوری ای برای اینکه چرا مجموعه ساعت خوش تعطیل شد ندارم؛ فقط باهاش کنار آمدم. در اوج شهرت مجبور شدم بروم در یک شرکت، با حقوق ماهی 20 هزار تومان بازاریاب تبلیغاتی بشوم. زن هم گرفته بودم و واقعا 20 هزار تومان به هیچ جایم نمی رسید. هم خودم آنجا کار می کردم و هم خانم ام آمده بود آنجا کار می کرد ولی باز پولمان نمی رسید.

ماجرای انتقاد ارژنگ امیر فضلی از کم فروشی به مردم در خندوانه+فیلم