فرناز رهنما بازیگر بی حاشیه کشورمان است. فرناز رهنما در سینما تئاتر و تلویزیون هنرنمایی کرده است. عکسی از استایل شیک فرناز رهنما که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

فرناز رهنما

بیوگرافی فرناز رهنما 

فرناز رهنما متولد 27 مهر 1360 در اصفهان ، بازیگر تئاتر و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه هنر و معماری می باشد که سالهاست در رشته ووشو فعالیت می کند و از کافه گردی ، نقاشی و مسافرت لذت می برد

او به همراه خانواده از هفت سالگی به شهر تهران مهاجرت کرده است.

فرناز رهنما در سال 1388 وقتی 28 ساله بود با کیارش اعتمادی (اعتماد سیفی) آهنگساز ازدواج کرد ، این دو به مدت 9 سال با هم دوست بودند.

تیپ متفاوت فرناز رهنما + عکس

 فرناز رهنما از تئاتر تا جلوی دوربین

آغاز فعالیت حرفه ای وی در تلویزیون از سال ۱۳۸۵ در فیلم تلویزیونی «زیر زمین» به کارگردانی علیرضا افخمی می باشد. که این مجموعه مناسبتی از شبکه ۳ سیما و در ایام ماه رمضان پخش می شد.

بازی او در سریال ساختمان پزشکان در نقش نازنین به کارگردانی سروش صحت باعث دیده شدن بیشتر وی در بین مخاطبان تلویزیونی گردید. که او در این سریال با بازیگرانی همچون شقایق دهقان، بهنام تشکر، هومن برق نورد، بیژن بنفشه خواه، مونا فرجاد و … همبازی بوده است.

فعالیت جدی ام از سال 1384 در 24 سالگی با نمایش چشم اندازی از پل شروع کرد تا اینکه یکسال بعد با سریال زیرزمین علیرضا افخمی جلوی دوربین رفت.

فرناز رهنما بچه دار شد + عکس

شهرت فرناز رهنما 

خانم رهنما در سال 1389 وقتی 29 ساله بود با سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در نقش نازنین فرهمند چهره اش شناخته شد.

عکس جدید فرناز رهنما در کنار همسرش