محسن تنابنده بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون است. اولین تجربه حضور محسن تنابنده در تلویزیون سریال زندگی به شرط خنده است. محسن تنابنده را همه مخاطبان تلویزیون با نقش معمولی در سریال پایتخت می شناسند. در ادامه تصویری از محسن تنابنده را مشاهده میکنید. 

 محسن تنابنده

بیوگرافی محسن تنابنده

 محسن تنابنده 26 فروردین ماه سال 1354 در تهران متولد شد. تحصیلاتش را در زمینه بازیگری در دانشگاه هنر به پایان رساند و از سال 74 به دنیای بازیگری در تئاتر راه یافت.

خانواده محسن تنابنده پنج نفره است.او فرزند دوم خانواده است و جز خودش، سه برادر و سه خواهر دارد، خانواده تنابنده به اقتضای شغل پدر به پیکان شهر می‌روند. پس از مدتی سکونت در آنجا به اسلامشهر رفته و مقیم این شهر حاشیه تهران می‌شوند. محسن تنابنده مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان را در اسلامشهر سپری کرد.

محسن تنابنده علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و نویسندگی سینما، تلویزیون و تئاتر هم فعالیت میکند و یکی از مهم ترین نقش های دنیای بازیگری او بازیگری و نویسندگی در سریال پایتخت است.

پست تند محسن تنابنده در اعتراض به رئیس جمهور

محسن تنابنده و نحوه ورود به بازیگری

محسن تنابنده از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود و به گفته خودش در آمفی تئاتر پیکان شهر نقشی را ایفا کرده است و بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی هم شده است.این نویسنده و بازیگر کشورمان فعالیت حرفه ای در دنیای هنر را با بازیگری تئاتر آغاز کرد و اولین بار در سال 1374 روی صحنه رفت.

نمایش بارعام و بعد از آن جریان عصبی به نویسندگی و کارگردانی حسن وارسته در سال 74 اولین تجربه های بازیگر محسن تنابنده در دنیای نمایش بود که ادامه همکاری با حسن وارسته به سریال پایتخت هم رسید.

محسن تنابنده  بعد از تجربه های متعدد در دنیای نمایش به سراغ بازیگری در سینما رفت و فیلم سینمایی دانه های ریز برف به کارگردانی علیرضا امینی اولین تجربه بازیگری او در سینما بود.

محسن تنابنده در فیلم دانه های ریز برف ایفاگر نقش کارگر معدن بود و با بازیگرانی چون مجید بهرامی، محمد سلطانی، بهروز جلیلی و... همبازی بود.

گام های محسن تنابنده و باران کوثری روی فرش قرمز+ تصاویر

ماجرای ازدواج و پدر شدن محسن تنابنده

محسن تنابنده 23 بهمن ماه سال 94 با انتشار تصاویری از مراسم عقدش خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد. روشنک گلپا همسر محسن تنابنده است که هیچگونه پیشه بازیگری ندارد.

پوشش خواهر محسن تنابنده در یک مراسم + عکس