یکی از بازیگران زیبای ایرانی است. افسانه پاکرو مصداق واقعی قالی کرمون است. افسانه پاکرو چهره کاریزماتیک و جذابی دارد. افسانه پاکرو در این عکس برای هنرجویان سینما در استانبول ورکشاپ برگزار کرده است.

افسانه پاکرو

بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اهواز هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.افسانه پاکرو یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد مجرد است ، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک است ، عاشق بازیگری است و از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد.افسانه پاکرو همیشه در مصاحبه هایش اعلام کرده که دوست ندارد مرکز توجه باشد و می خواهد راحت زندگی کند از مترو استفاده کند و راحت بتواند در کنار مردم قدم بزند بدون اینکه کسی به او توجه کند.

پوشش افسانه پاکرو در خارج از کشور + عکس

رویای نافرجام افسانه پاکرو

در اواخر اردیبهشت ۱۳۹۵، افسانه پاکرو در صفحهٔ اینستاگرام خود عکسی از خودش در چین منتشر کرد. چند روز بعد اعلام شد کیارستمی یک فیلم در چین می‌سازد که تنها بازیگر ایرانی آن، افسانه پاکرو است. خبر ساخت فیلم «راهبه‌ها» در چین، از یک سال پیش مطرح بود. اما با مرگ کیارستمی سرنوشت فیلم نیز نامعلوم ماند.​

عکس های مدلینگ افسانه پاکرو با ظاهری نا متعارف

علاقه مردم ترکیه به افسانه پاکرو بازیگر زن زیبای ایرانی 

افسانه پاکرو بازیگر زن جوان و زیبای ایرانی است که چند سالی به ترکیه مهاجرت کرده و در آنجا زندگی می کند. جالب است که او در ترکیه طرفداران زیادی دارد و تصاویر او را به همراه آهنگ های ترکیه میکس می کنند.افسانه پاکرو مصداق واقعی قالی کرمون است. این بازیگر زیبا با اینکه حتی یک عمل کوچک هم روی صورتش انجام نداده است اما چهره کاریزماتیک و جذابی دارد.

بیوگرافی یوسف چیم بازیگر و مدل مشهور ترک و همبازی افسانه پاکرو +تصاویر

افسانه پاکرو