مارال فرجاد  بازیگر است . مارال فرجاد فرزند جلیل فرجاد و خواهر مونا نیز می باشد.  مارال فرجاد ازدواج کرده است و متاهل می باشد عکس از خانواده مارال فرجاد را مشاهده میکنید.

مارال فرجاد

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران، بازیگر است .مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است .اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در مجموعه کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود. تا به حال در چندین نمایش و مجموعه تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش پرداخته از جمله آنها نمایشهای :باغ شب نما ، سلطان گداها ، زندگی جاری است و…. و مجموعه هایی چون :حلقه سبز ، روح مهربان و … و فیلمهایی مانند شام عروسی ، پسران آجری ، ماه عسل و…. ساده و دوست داشتنی.

خانواده هنری مارال فرجاد

مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد که از بازیگران پیکسوت سینما است می باشد. خواهر مارال فرجاد نیز مونا فرجاد است که دو سال از او کوچکتر است و او هم از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد.

تیپ راحت مارال فرجاد خارج از کشور + عکس

رابطه پدر با مارال فرجاد

باید از نزدیک رابطه استاد فرجاد با دخترانش را ببینید و همینطور رابطه دخترها با پدرشان؛ آنها به قدری صمیمی است که گویی دوستانی نزدیک برای یکدیگر هستند و جالب تر آنکه خیلی هم با همدیگر هماهنگ هستند و یک تله پاتی خاص بین آنها جریان دارد.

ست کردن شبنم قلی خانی و مارال فرجاد+عکس

مارال فرجاد