مارال فرجاد یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام مارال فرجاد است. مارال فرجاد هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از مارال فرجاد را ملاحظه می‌کنید.

مارال فرجاد

خانواده هنری مارال فرجاد

مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد که از بازیگران پیکسوت سینما است می باشد. خواهر مارال فرجاد نیز مونا فرجاد است که دو سال از او کوچکتر است و او هم از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد.
با پدر و مادرمان دوستیم و رابطه بسیار خوبی باهاشون داریم

سفر مونا و مارال فرجاد به رم+عکس

وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همیشه به ما می گفت :اگر بدترین کار دنیا را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد.همیشه با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود، شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف های مان را صادقانه با آنها مطرح کنیم.

رابطه پدر ودختری

باید از نزدیک رابطه استاد فرجاد با دخترانش را ببینید و همینطور رابطه دخترها با پدرشان؛ آنها به قدری صمیمی است که گویی دوستانی نزدیک برای یکدیگر هستند و جالب تر آنکه خیلی هم با همدیگر هماهنگ هستند و یک تله پاتی خاص بین آنها جریان دارد.

مارال فرجاد: پس از ۲۰ سال با پدرم هم بازی شدم+عکس

شروع فعالیت

مارال فرجاد به کمک پدرش بازیگری را در سن 3 سالگی در تله تئاتر تلویزیونی بنام من هستم، اما یک سیاه به کارگردانی اسماعیل شنگه آغاز کرد، بصورت جدی در سال 1370 به همراه پدرش در تئاتری به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش پرداخت.

نوجوانی های مارال فرجاد + عکس