مهران مدیری هنرمند نامدار ایرانی است. مهران مدیری  دارای دو فرزند به نام های شهرزاد مدیری و فرهاد مدیری دارد. پسر  مهران مدیری فرهاد مدیری است و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است. مهران مدیری اهل ورزش های رزمی است. 

مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری متولد 1 فروردین 1346 در تهران است. مهران مدیری بازیگر، کارگردان، مجری و تهیه کننده ایرانی است. مهران مدیری ازدواج کرده و متاهل است. مهران مدیری دو فرزند به نام شهرزاد و فرهاد دارد. 

کتک خوردن مهران مدیری از حراست تالار وحدت

ممنوع تصویر شدن مهران مدیری 

حذف تصویر مهران مدیری در تیزری از فیلم تهران 1500 در تلویزیون خبر از ممنوع التصویر شدن این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون را میداد. تهران 1500 به کارگردانی بهرام عظیمی اولین پویانمایی بلند ساخت ایران بود که در نوروز 92 در سینماهای کشور به نمایش درآمد. داستان فیلم درباره اکبر آقا پیرمردی 160 ساله با بازی مهران مدیری است که در سال 1500 هجری زندگی میکند. بهرام رادان، گوهر خیراندیش و هدیه تهرانی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

چرا مهران مدیری در تشییع پیکر عارف لرستانی نبود؟

واکنش دختر مهران مدیری به عکس منتشر شده از مادرش

شهرزاد مدیری به همراه دوستش نغمه مرادآبادی از نوازنده های کشورمان در این گفتگو به صحبت درباره موضوعات مختلف پرداختند و در بخشی از این صحبت نغمه مرادآبادی درباره عکس منتسب به همسر  مهران مدیری  گفت:چند وقت پیش عکسی را در فضای مجازی دیدم که نوشته شده بود همسر  مهران مدیری  و من خیلی تعجب کردم و گفتم که این مادر شهرزاد نیست و اگر قرار بود مادر شهرزاد خودش را نشان بدهد و علاقه داشت به این کار حتما عکسی را منتشر میکرد و نمیدانم واقعا چرا در تلاشید که ببینید مادر شهرزاد کیست.

حکم دادگاه "مهران مدیری" صادر شد!