مهراب قاسم خانی هنرمند محبوب ایرانی است. مهراب قاسم خانی با انتشار عکسی به شایعه ها در فضای مجازی دامن زد. مهراب قاسم خانی این عکس را در اینستاگرام خودش منتشر کرده است.

WhatsApp Image 2021-11-23 at 22.11.56

 

مهراب قاسم خانی و پسرش در خانه + عکس

بیوگرافی مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی در 16 آذرماه سال 1350 در تهران به دنیا آمد. مهراب قاسم خانی پس از سریال پاورچین ساخته مهران مدیری با شقایق دهقان ازدواج کرد. وی در سریال پاورچین ساخته مهران مدیری به عنوان طراح دکور و نویسنده ایفای نقش کرد. شقایق دهقان هم در سریال پاورچین حضور داشت. کلید آشنایی از آن زمان زده شد و با یک دیگر ازدواجکردند. حاصل این پیوند یک پسر به نام نویان بود.

تولد خاص دختر مهراب قاسم خانی + عکس

ازدواج مهراب قاسم‌خانی

مهراب قاسم خانی در ازدواج اول خود، که حاصلش یک دختر به نام نیروانا بود، موفق نبود. مهراب قاسم خانی در سریال پاورچین ساخته مهران مدیری به عنوان طراح دکور و نویسنده ایفای نقش کرد. شقایق دهقان هم در سریال پاورچین حضور داشت. کلید آشنایی از آن زمان زده شد و با یک‌دیگر ازدواج کردند. این پیوند دومین ازدواج مهراب قاسم‌خانی به حساب می‌آید و حاصل آن یک پسر به نام نویان بود. عمده فعالیت شقایق دهقان در سریال‌ها‌ی نود شبی مهران مدیری می‌باشد. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است.

مهراب قاسم خانی و دخترانش + عکس

چند همسری مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی  نویسنده و بازیگر معروف ایرانی است که در چندین فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است.  مهراب قاسم خانی  دوبار ازدواج کرده و جدا شده است. مهراب قاسم خانی از هر ازدواجش یک فرزند دارد. عکس جدید همسر پیمان و  مهراب قاسم خانی  در اسپانیا در اینستاگرام منتشر شد.مهراب قاسم خانی با انتشار یک استوری در اینستاگرامش از حضورش در بیمارستان برای انجام کارهای ام ار ای خبر داد.

فرزندان خسته مهراب قاسم خانی + عکس