به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، محمد مخبر به همراه وزرای نیرو و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ساعت 23:30 دیشب وارد بندرعباس شد و بلافاصله به همراه وزرا، استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی به بخش فین، کانون دو زمین لرزه شدید روز گذشته بندرعباس سفر کرد.

وی از روستای گیشان غربی که خسارت زیادی از زلزله دیده بازدید کرد و علاوه بر صحبت مستقیم با مردم ، در جریان آخرین وضع امدادرسانی به مردم این روستا قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور در جریان این بازدید‌ها گفت: گرچه بر اثر این دو زلزله تنها یک فوتی گزارش شده است، اما خسارت‌های زیادی به منازل مسکونی و دام مردم در بخش فین وارد شده است.

بیشتر بخوانید؛ هرمزگان همچنان می لرزد

محمد مخبر افزود: در جلسه روز دوشنبه ۲۴ آبان در استانداری هرمزگان ، در خصوص راهکار‌های جبران خسارت‌های ناشی از زلزله تصمیم گیری می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور همچنین از بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و اسکان اضطراری مردم بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس این شهر دیدن کرد.

دو زمین لرزه به بزرگی ۶.۴ ریشتر و دیگری به بزرگی ۶.۳ ریشتر عصر دیروز حوالی فین در استان هرمزگان را لرزاند که خسارت‌هایی به مردم بخش فین وارد کرد.