ارز دیجیتال، یک هافبک تخصصی!

 بانک‌ها، موسسات مالی، دولت‌ها و سرمایه‌گذاران زودتر از باقی افراد، متوجه این ارزها شده‌اند. اینها علاوه بر اینکه به اهمیت و ظرفیت کریپتوکارنسی پی برده‌اند، از حضور این بازیگر تازه‌وارد در بازار کمی احساس ترس و دل‌نگرانی هم پیدا کرده‌اند.

ارز دیجیتال

همان‌طور که گفته شد، تبادلات مالی و انجام تراکنش‌های مختلف با رمزارزهای دیجیتال بسیار کم‌هزینه‌تر از استفاده از روش‌های سنتی گذشته است. در نتیجه، بدیهی خواهد بود که موسسات مالی و بانک‌ها کمی احساس خطر کنند.

البته با وجود تمام حرف و حدیث‌هایی که درباره جانشینی انواع ارز دیجیتال با ارزهای حقیقی مطرح می‌شود، همچنان، همه چیز درباره این ارزها در حد حدس و گمان است و حتی دولت‌ها، مهندسان، کارشناسان و افراد خبره در دنیای اقتصاد، تجارت و بازارهای مختلف از اطلاعات کافی در این زمینه برخوردار نیستند.

یکی از دلایل عمده‌ این موضوع، تخصصی بودن بیش از حد ساز و کار انواع ارز ها است. در واقع، دانش دولت‌ها، کارشناسان و… بسیار کمتر از آن است که بتوانند این پدیده تازه را به خوبی تحلیل کنند. پس بهترین راه برای یادگیری، آموزش ارز دیجیتال به صورت تخصصی است!

ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال حرام شد

شورای ملی علمای اندونزی ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین را حرام اعلام کرد.

شورای ملی علمای اندونزی که یکی از مهم‌ترین سازمان‌های اسلامی این کشور محسوب می‌شود، ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین را حرام اعلام کرده است.

بازارهای رابین‌کش و آنچه باید برای سرمایه‌گذاری بدانید

عصرون نیام شعله، رئیس کمیسیون فتوای شورای ملی علمای اندونزی نیز تایید کرده است که ارزهای دیجیتال به دلیل وجود عواملی همچون «عدم قطعیت، قمار و حرام بودن» باید توسط علمای مذهبی رد شوند.

آینده ارز دیجیتال لایت کوین چگونه است؟