به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت‌های لیگ تنیس بانوان در زمین‌های تنیس آکادمی تنیس مومن‌زاده، تیم‌های حاضر در روز دوم مرحله نخست گروهی با هم دیدار کردند.

در پایان روز دوم مسابقات تیم‌های یر به یر، رز اسپرت البرز و پندار سیرجان با نتیجه مشابه 3 بر صفر از سد تیم‌های آکادمی تنیس سدید، آکادمی تنیس پرواز و هیئت تنیس خراسان جنوبی عبور کردند.

تیم های k2 الف، ویتاپ قم و هیئت تنیس فارس با همین نتیجه مقابل تیم‌های هیئت تنیس خورستان ، آکادمی تنیس زرمهر اصفهان و اسکای کلاب گیلان پیروز شدند و در نهایت تیم‌های k2 ب و‌ مانا توسعه اسپادانا با نتیجه 3 بر صفر در مقابل تیم‌های سیمرغ گیلان و آکادمی تنیس مجتبی صدری با نتیجه 2 بر یک‌ مقابل آزیاگرانول قم به برتری رسید.

تنیس بانوان

در ادامه تیم‌های هیئت تنیس البرز، فاخر سیرجان، داریوش سیرجان، آریا گرانول قم و آکادمی تنیس صدری تهران با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم‌های هیات تنیس خراسان جنوبی، هیئت تنیس خوزستان، سیمرغ گیلان، هیئت تنیس بوشهر و مانا توسعه اسپادانا اصفهان به برتری رسیدند.

این مسابقات امروز با 9 دیدار دیگر برگزار و‌ تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله دوم گروهی مشخص می‌شود.

تنیس بازی حمید گودرزی به همراه دوستان بازیگرش + عکس

در این دوره از رقابت‌ها 25 تیم از استان‌های تهران، البزر، اصفهان، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، فارس، قم، کرمان و گیلان حضور دارند.

همچنین به تیم‌های برتر این دوره از مسابقات مبلغ 150 میلیون تومان به عنوان جایزه نقدی اهدا می‌شود.