حدیث فولادوند یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام حدیث فولادوند است.حدیث فولادوند هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از حدیث فولادوند را ملاحظه می‌کنید.

حدیث فولادوند

زندگی هنری حدیث فولادوند

حدیث فولادوند فعالیت هنری را از کودکی آغاز کرد، در دوازده سالگی زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید و در نمایش «گل‌های دوستی» روی صحنه رفت.

عکس زیر خاکی حدیث فولادوند و پدرش در کنار دریا

وی برای اولین بار نقش کوتاهی را در فیلم دست‌های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد و بدین ترتیب اولین حضورش را در سینما در سال ۱۳۷۸ اعلام نمود. او که پس از گرایش به هنرهای مختلف از جمله موسیقی و نقاشی اکنون خود را در بازیگری موفق می‌دید یک سال بعد از اولین تجربه خود، در فیلم سینمایی مارال به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده هنرنمایی کرد.

پرستو صالحی و‌حدیث فولادوند در سالها قبل + عکس

ازدواج حدیث فولادوند

حدیث فولادوند در سال 1389 به ازدواج رامبد شکرابی درآمد.

در حال حاضر حدیث فولادوند و همسرش رامبد شکرابی در شمال ایران و در شهر ساری زندگی می کنند. آنها یک بوتیک لباس های مجلسی زنانه هم در این شهر دارند.رامبد در این رابطه می گوید:من و خانم فولادوند مدتی بود که به فکر ازدواج بودیم و من این کار را برای بعد از سفری که به خارج از کشور داشتم موکول کردم.دوست نداشتیم زیاد رسانه ای بشود ولی خوب از اینکه زندگی با همسرم را آغاز کرده ام خوشحال هستم.در این جشن ازدواج رامبد وحدیث فولادوندبازیگرانی همچون:دانیال عبادی,سیاوش خیرابی,پژمان بازغی,رضا یزدانی,امیر حسین رستمی ,لیندا کیانی و… حضور داشتند.

رامبد شکرابی از ماجرای ازدواجش با حدیث فولادوند گفت