مهناز افشار یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام مهناز افشار است.مهناز افشار هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از مهناز افشار را ملاحظه می‌کنید.

مهناز افشار

بیوگرافی مهناز افشار

در بیوگرافی مهناز افشار آمده است که وی (زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

عکس دیدنی از نوجوانی مهناز افشار همراه خواهر زاده هایش

او بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت. افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.

مهناز افشار از سال ۱۳۹۸ در خارج از ایران زندگی می‌کند.

ازدواج مهناز افشار

از نکات جالب بیوگرافی مهناز افشار وضعیت ازدواج اوست. او در خرداد ۱۳۹۳ وقتی 37ساله بود با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، خطبهٔ عقد آن‌ها را خواند و مهریه او ده شاخه گل نرگس است.

آنطور که در آن زمان برخی رسانه‌ها مطرح کردند، مهناز افشار دومین همسر محمد امین ( یاسین) رامین بود و رامین پیش از این دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی بوده و دوران کودکی را به همراه خانواده‌اش به علت موقعیت شغلی و درسی پدرش در آلمان زندگی کرده و پس از آن ساکن تهران شده است.

عکس عاشقانه مهناز افشار و همسرش

تولد دخترم در آلمان

خبر حضور مهناز افشار در ماه های پایانی بارداری در آلمان مدتی شایعه مهاجرت دائمی وی را منتشر کرد اما با بدنیا آمدن دخترش لیانا در آن کشور مشخص شد وی صرفا برای اینکه دخترش از امتیار شناسنامه ای خارج از کشور بهره مند شد در آن کشور بدنیا آمده است.

“لیانا” دخترم جایی متولد شده که پدرش متولد شده است؛ در آلمان. همسرم تصمیم گرفت جایی که خودش متولد شده، دخترش هم متولد شود اما قانون آلمان شبیه جای دیگری در دنیا نیست که با تولد در خاک آن کشور، شهروند بشوی! چیزی که دلم می خواهد بگویم این است که این روزها اینکه در کجا به دنیا آمدی و خواسته یا ناخواسته درهای کشورت به رویت بسته است، ملاک ارزشگذاری دغدغه وطن پرستی باشد.

مهناز افشار در کنار دخترش لیانا/ عکس