مهناز افشار یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام مهناز افشار است. مهناز افشار هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از مهناز افشار را ملاحظه می‌کنید.

مهناز افشار

ازدواج مهناز افشار

از نکات جالب بیوگرافی مهناز افشار وضعیت ازدواج اوست. او در خرداد ۱۳۹۳ وقتی 37ساله بود با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، خطبهٔ عقد آن‌ها را خواند و مهریه او ده شاخه گل نرگس است.

آنطور که در آن زمان برخی رسانه‌ها مطرح کردند، مهناز افشار دومین همسر محمد امین ( یاسین) رامین بود و رامین پیش از این دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی بوده و دوران کودکی را به همراه خانواده‌اش به علت موقعیت شغلی و درسی پدرش در آلمان زندگی کرده و پس از آن ساکن تهران شده است.

اولین اظهار نظر رامین درباره ازدواج پسرش با مهناز افشار

تولد دخترم در آلمان

خبر حضور مهناز افشار در ماه های پایانی بارداری در آلمان مدتی شایعه مهاجرت دائمی وی را منتشر کرد اما با بدنیا آمدن دخترش لیانا در آن کشور مشخص شد وی صرفا برای اینکه دخترش از امتیار شناسنامه ای خارج از کشور بهره مند شد در آن کشور بدنیا آمده است.

شیطنت دختر مهناز افشار در عکس خوشتیپ مادرش+عکس

علاقه به آلمان ، هند و مصر

محل تولد و تحصیل همسر من آلمان است؛ هنگامی که این کشور و فرهنگش را به طور جدی تجربه کردم، به شدت برایم جذاب بود

قانون و رفتار مردم آلمان را خیلی دوست دارم؛ به دلیل احترامی که مردم به قانون می‌گذارند و احترامی که قانون به مردم می‌گذارد. قانون به شکلی تعریف شده که افراد از قانون طلبکار هستند و قانون در هر شرایطی باید پاسخگو باشد. مصر و هندوستان را هم خیلی دوست دارم که ببینم.

مهناز افشار این روزها کجاست؟