شیوا خنیاگر یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام شیوا خنیاگر است. شیوا خنیاگر هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از شیوا خنیاگر را ملاحظه می‌کنید.

canvas

 بیوگرافی شیوا خنیاگر

شیوا خنیاگر در سال ۱۳۴۶ در تهران متولد شد. مادرش از مهاجران روسی و پدرش گیلانی بود، یک خواهر و دوبرادر دارد. خانم خنیاگر در سن ۱۹ سالگی مادرش را در یک تصادف از دست داد. که بعد از مرگ مادرش به بیماری افسردگی حاد دچار شده بود. پنج شش سال پس از فوت مادرش، پدر خود را هم در اثر یک بیماری از دست داد.

عکس 19 سالگی شیوا خنیاگر

ورود به بازیگری

بعد از اینکه از گویندگی در رادیو کنارهگیری کردم ، بازهم با بچههای رادیو آشنایی و مراوده داشتم. در یکی از همان روزها ، یکی از دوستان ، مرا به خانم پوران درخشنده معرفی کرد.ایشان هم از من خواست خاطرهای تعریف کنم. برحسب تصادف خاطرهام غمگین بود ، شاید به این دلیل که آن زمان مادرم به تازگی فوت کرده بود. خانم درخشنده بعد از شنیدن خاطره ام به من گفت: «کاش زودتر از اینها شما را دیده بودم تا در نقشهای بهتری از شما استفاده میکردم». سال 1368 در فیلم «عبور از غبار» بود که نقش کوتاهی در کنار آقای شکیبایی بازی کردم. این فیلم را میتوانم آغاز حرفه سینمایی خود عنوان کنم و پس از آن این روند یعنی بازی کردن ادامه یافت

شیوا خنیاگر در کنار بازیگران بوم‌و‌بانو + عکس

ازدواج شیوا خنیاگر

بعد از ازدواج و تشکیل خانواده و به دنیا آمدن تنها فرزندش به اسم علیرضا تا مدتها کار نکرد، و بعد از چند سال زندگی، از همسرش جدا شد.

شیوا خنیاگر در گفتگو ای اعلام کرده که چندین سال است که بیکار بوده و بعد از 30 سال بازیگری هنوز بیمه ندارد.

گریم سالخورده طوری شیوا خنیاگر + عکس