برخی هزینه های بیمارستان سرصام آور است. برخی بیماران توانایی پرداخت قبض بیمارستان را ندارند.


اینکه یک فرد حین جراحی دچار استرس شده و یا حتی گریه کند، امری طبیعی است و نمیتوان او را به دلیل این واکنش عصبی سرزنش کرد. از آنجا که همیشه طرز فکر و برخوردها با مسائل یکسان نیست، پس جریمه شدن یک بیمار در یکی از بیمارستان های ایالات متحده به دلیل گریه حین جراحی، چندان عجیب بنظر نمیرسد.

 

چنانچه در این بخش از گوناگون نمناک میخوانید، به گزارش ایندین، زنی به نام " میدج " که برای انجام یک جراحی سرپایی به یکی از بیمارستان های آمریکا مراجعه کرده بود، پس از اتمام کارش، با دیدن صورتحساب شوکه شد.

در میان لیست هزینه هایی که برای جراحی برداشتن خال ، برای وی مشخص شده بود یک مورد جریمه هم جود داشت و او باید به همین دلیل هزینه ی مازاد پرداخت میکرد. عنوان جریمه برایش قابل باور نبود برای همین تصویری از آن را در فضای مجازی منتشر کرد تا نظر کاربران را در مورد این نوع رفتار بیمارستان با بیماران را بداند.

انتشار قبض جنجالی بیمارستان

مورد عجیبی که داخل لیست هزینه های جراحی این زن بود، جریمه به دلیل گریه بود، بله، 11 دلار جریمه به دلیل گریه و بی قراری حین انجام جراحی. از قرار معلوم این بیمارستان هر بیماری را که به دلیل درد و استرس ناشی از عمل جراحی، گریه کند یا بی قراری اش موجب ناراحتی پزشک و پرستاران شود جریمه نقدی می کند.

انتشار این موضوع با واکنش های تند بسیاری همراه بود و برخی از کاربران با گفتگو در مورد رفتارهای نامناسب نیروهای بیمارستان های مختلف با آنها، با این خانم ابراز همدردی کرده و گفتند که مدتهاست که برخورد با بیماران دیگر مثل سابق نیست.

برخی از کاربران فضای مجازی میگفتند که بیمارستان ها نه تنها خدمات لازم را به بیماران ارائه نمیدهند و رفتار خوبی با آنها ندارند، بلکه حالا با این قانون جدید هم قرار است به اشکال مختلف از بیماران پول اضافه دریافت کنند.

آنها می خواهند بیمار مثل یک جسم بی جان، درد بکشد و هیچ نگوید؟ حتی شدت دردش را هم بروز ندهد؟ یعنی گریه کردن بخاطر درد جرم است که برایش جریمه تعیین شده است؟