پژمان بازغی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام پژمان بازغی است. پژمان بازغی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از پژمان بازغی را ملاحظه می‌کنید.

پژمان بازغی

 بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی، متولد 19/5/1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران به دنیا آمده است. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد. در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است.

ما سه برادریم، من پسر دوم خانواده هستم، پیام برادر بزرگتر و پرهام برادر کوچکتر؛ جالب اینکه هر سه‌ ما در دانشگاه امیرکبیر درس خواندیم. پیام در رشته مهندسی شیمی، صنایع غذایی خواند و پرهام در دانشگاه امیرکبیر، مهندسی صنایع خوانده است.

خواهر مشهور پژمان بازغی + عکس

ازدواج پژمان بازغی

همسرم «مستانه مهاجر» از تدوین‌گرهای سینمای ایران است که اصولا تدوین‌گر فیلم‌های مستند است اما در عرصه سینما، فیلم‌های بمانی داریوش مهرجویی، سفر قندهار، آتش‌بس تهمینه میلانی، زن‌ها فرشته‌اند، کلاغ پر، کنعان، خواستگار محترم و مهمان،وصل مستان و چند فیلم دیگر را که حضور ذهن ندارم، تدوین‌گری کرده اما می‌دانم پرونده کاری‌اش از من شلوغ‌تر است. پژمان بازغی و مستانه مهاجر سال ١٣٨۶ در یک فضای سینمایی با یکدیگر آشنا شدند و این آشنایی منجر به ازدواج شد.

همسر و دختر پژمان بازغی در کنار هم + عکس

حاصل این ازدواج هم یک دختر کوچک به نام «نفس» است.

دلتنگی پژمان بازغی برای دخترش + عکس