به گزارش پارس نیوز، 

«مارال فرجاد» بازیگر نقش مهتاب در سریال «برادرجان»، درباره حضور خود در این سریال گفت: آن زمان که آقای نعمت اله از من دعوت به همکاری در این سریال کرد ۴ قسمت فیلم‌نامه داشتیم و به خاطر همکاری‌ و شناخت قبلی از وی قبول کردم.

وی درباره قصه این سریال نیز افزود: مهتاب به خاطر عشقی که به همسرش داشته هر کاری کرد تا بتواند او را به راه راست بیاورد، اما عشقش مانع از دیدن حق و حقیقت و آوردن مال حرام سر سفره و زندگیش نشد و از خود گذشتگی‌هایی داشت که مختص زنان جامعه ما است.

این بازیگر با اشاره به اینکه در انتخاب نقش‌هایم بیشتر به متن توجه دارم، اظهار داشت: من در این سالها کمتر در تلویزیون بازی کردم و بیشتر روی تئاتر متمرکز بودم. به این خاطر که فیلم‌نامه‌ها بسیار ضعیف است و به خاطر چارچوب‌های موجود در تلویزیون سانسور می‌شوند. همچنین همیشه دوست دارم تا نقش‌های جذابی را ایفا کنم.

وی با بیان اینکه سانسور در سریال «برادرجان» جایگاهی نداشت، بیان داشت: خوشبختانه در سریال برادرجان هیچ سانسوری نداشتیم و جا دارد از این بابت از پخش شبکه سه سیما تشکر ویژه‌ای داشته باشم که به گریم، فیلم‌نامه، بازی و … اصلاحیه نزدند.

این بازیگر ضمن اشاره به اینکه در تئاتر راحت‌تر می‌توان کار کرد، افزود: تئاتر را بیشتر دوست دارم چونکه به واقعیت نزدیک‌تر است، اما در تلویزیون انواع و اقسام ممیزی‌ها وجود دارد و مخاطب را از اصل ماجرا دور کرده و قدرت باورپذیری را کاهش می‌دهد.

فرجاد ضمن بیان اینکه در این سریال با پدرم همبازی بودم و از این بابت بسیار خوشحالم، گفت: در گذشته و کودکی بیشتر با پدر در سریال‌ها همبازی می‌شدم و آخرین باری که با هم بازی کردیم سال ۷۸ در یک تئاتر بود.

وی در پایان درباره سایر فعالیت‌های خود نیز گفت: قرار است ۱۸ تیر به همراه گروه تئاتر «آیراک» به ایتالیا رفته و چند اجرا در میلان داشته باشیم. همچنین مشغول بازی در فیلم سینمایی «زنبور کارگر» نیز هستم که به نویسندگی سعید نعمت اله تولید می‌شود.