محمدرضا گلزار یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام محمدرضا گلزار است. محمدرضا گلزار هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از محمدرضا گلزار را ملاحظه می‌کنید.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار زیر این عکس نوشت :

خدایا هزار هزار مرتبه تو را شکر می‌کنم

به‌خاطر اینکه حواست هست، به‌خاطر اینکه هستی و می‌بینی و در دل بزنگاه‌های عمیق زندگی، درست وقتی که از زمین و زمانه ناامیدم از راه می‌رسی و معجزه می‌کنی.

خدایا هزار هزار مرتبه تو را شکر می‌کنم به‌خاطر شیوه‌ی بی‌نظیری که در خدایی کردنت داری، به‌خاطر اینکه رفیقی، به‌خاطر اینکه رفیق‌ترین منی.

خدایا تو را شکر می‌کنم به‌خاطر اینکه آن بالا نشسته‌ای و میان این‌همه، حواست به من هم هست، که مرا فراموش نمی‌کنی و یادت نمی‌رود که در این مختصات عجیب، که در این کنج دور و غریب، زیر این سقف کوچک ناپیدا هم بنده‌ای به لطف و مهربانیِ تو چشم دوخته، چشم‌هاش را بسته و خالصانه صدات می‌کند.

تو را شکر می‌کنم که می‌شنوی، که می‌بینی، که به ناامید شدن‌هام می‌خندی، دست‌هات را باز می‌کنی و برایم امید می‌فرستی

بیوگرافی محمدرضا گلزار

 محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده، نوازنده و مدل موفق ایرانی است. تیپ و استایل خاصش طرفداران زیادی دارد. او در میان بازیگران مرد ایرانی پرطرفدارترین بازیگر است. سالیان است هرگاه در ایران واژه سوپراستار به گوش می‌خورد، اولین نامی که ناخودآگاه به ذهن می‌آید محمدرضا گلزار است.

محمدرضا گلزار با موهای مش شده+عکس

برخی او را گران‌ترین بازیگر ایرانی می‌دانند. اما چه کسی است که نداند این بازیگر گران‌قیمت، نزدیک به دو دهه پول‌سازترین بازیگر سینمای ایران هم بوده است. گلزار در میان بازیگران مرد، در کنار امین حیایی و در میان آرتیست‌های خانم بیشتر از همه با الناز شاکر دوست و مهناز افشار همبازی بوده و زوج‌های آشنایی را تشکیل داده است.

ماشین های لوکس تولید محمدرضا گلزار+عکس

پدر محمدرضا گلزار تبریزی و مهندس است و از ثروتمندان شناخته‌شده تبریزی است.و مادرش تهرانی و خانه دار است.تحصیلات یکی از مسائل حائز اهمیت خانواده گلزار بوده است.

پدر پولدار محمدرضا گلزار + عکس