فلور نظری یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام فلور نظری است. فلور نظری هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از فلور نظری را ملاحظه می‌کنید.

فلور نظری

فلور نظری نوشت:

رفتن از سر ناچاری

رفتن و رفتن

دور شدن

برنگشتن

خسته از جایی که بودی

بیقرار در جایی که هستی

رسیدن به این بیقراری و گفتن هر چه باداباد

شاید جایی که می روی دلت خوش باشد شاید هم نه ، اما یک چیز مسلم است ذله که بشوی سرسام که بگیری نداشته هایت بیشتر از داشته هایت هایت که بشود به مرزی می رسی که قدرت تحمل شرایط و اوضاع و احوالت کم می شود آنوقت دیگر فقط می خواهی بروی حتی پشت سرت هم نگاه نمی کنی چون دیگر طاقتت طاق شده تغییر لازم داری تغییر استرس دارد ، اما با جان می پذیری ، دوری از خاطرات دارد ، اما تو مصممی ، مگر دنیا چقدر می ارزد که اینهمه در رنج باشی وطن تو آنجایی می شود که دلت خوش است در عین حال کاش آدمی می توانست وطنش را هم در چمدانش بگذارد و برود ، وطن همیشه مال توست در قلبت است ، رفتن ، کوچ ، مهاجرت تصمیم بزرگی ست اما این تصمیم بزرگ در گرو قلب و فکرت شکل می گیرد پخته می شود و اجرایی می شود آری هر رفتنی برگشتی ندارد تو وطنت را در دلت می کاری آب و دون اش می دهی ، بزرگش می کنی و در خاطراتت زندگی می کنی در جایی که آرامش داری و این زندگی ست همان زندگی که یک بار برای هر کسی هست . پس برای خودت کاملترین و بهترین تصمیم باش .

تو خالق زندگیت هستی خوب خلقش کن تو می توانی .

فلورنظری

پنج اکتبر ۲۰۲۱

سیزده مهر ۱۴۰۰

فلور نظری و برخورد اتفاقی با آقای بازیگر در فرودگاه کُلن آلمان! / عکس

ازدواج فلور نظری

فلور نظری چندین سال است که ازدواج کرده است و حاصل ازدواج او با همسرش یک فرزند پسر به شروین می باشد. 13 سال است ساکن کشور آلمان هستند.

می گوید : من هر زمانی که دوست داشته باشم، بر می‌ گردم حتی وقتی که پیشنهاد کاری هم نداشته باشم چون همیشه در رفت‌ و آمد هستم دلتنگی هم به وجود نمی‌آید

استوری فلور نظری برای پسرش

کودکی فلور نظری

دوران کودکی من بسیار شاد و پر از هیجان و شادی‌های کودکانه گذشت؛ چون تابستان‌ها به خانه‌ مادربزرگ می‌رفتیم و سه ماه در خانه‌ با صفایش، خانه‌ای بزرگ در دل یک باغ بزرگ، مثل تکه‌ای از بهشت می‌ماندیم.

خانم بازیگر در دوران دبیرستان+عکس