امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور در حاشیه بازدید از منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها)، با تاکید بر اینکه بدون تولید امنیت، امکان هیچ گونه تولیدی در کشور میسر نیست، اظهار کرد: در واقع امنیت جزو مهم‌ترین ملزومات تولید در کشور است.

وی افزود: تولید امنیت در صدر با اهمیت‌ترین تولیدات در کشور است و در این عرصه قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)، پرچم‌دار و در خط مقدم تولید این امنیت قرار دارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) هم‌افزایی یکان‌های سپاه و ارتش در مجموعه این قرارگاه را نمونه‌ای از اتحاد و همدلی این دو ارگان در راستای ایجاد امنیت پایدار قلمداد و اضافه کرد: نتیجه این همدلی و هم‌افزایی، یأس دشمن از رسیدن به اهداف شوم خود است.

وی با تأکید بر اینکه با همدلی، تلاش و نیت الهی هیچ کاری غیرممکن نیست، گفت: پیشرفت‌های چشمگیر دفاعی کشور با وجود تحریم‌های همه‌جانبه، گواهی بر این مدعاست.

امیر رحیم‌زاده تصریح کرد: ارزش و اهمیت کار تلاشگران عرصه پدافند هوایی کشور در تولید امنیت پایدار، به هیچ وجه با حساب و کتاب مادی قابل محاسبه نیست.