در این فیلم روح الله زم اول از همه با یادی از اسم خداوند از اقداماتش طی 3 الی 4 ساله اخیر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ابراز پشیمانی کرد و اعتمادش به دولت فاسد فرانسه را یک تصمیم اشتباه دانست و گفت: طی زمانی به استقبال من آمدند و گفتند که برای در امان بودنت از شما محافظت می کنیم.

وی ادامه داد که اصلا فکرش را نمی کردم دستگیر شوم و دوباره موضوع اعتماد به دولت ها را پیش کشید.

روح الله زم افزود: اعتماد به دولت هایی که خود را دشمن ایران می دانند کار بسیار اشتباهی است و دولت ایالت متحده آمریکا، رژیم قصاب صهیونیستی، عربستان و ترکیه را نمونه بارز آن دانست.

وی در آخر صحبت هایش از نظام جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی کرد و درخواست کرد که مسیر را به سمتی پیش ببرند که بتواند رفتارهایش را جبران کند.

عملیات فریب سپاه برای دستگیری روح‌الله زم به روایت یک نماینده مجلس

احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس در خصوص دستگیری روح الله زم گفت: آن طور که مطلع شدم روح‌الله زم بر اساس فریب اطلاعاتی بازداشت شده است. فریب یک نوع شگرد اطلاعاتی است و زم به این شیوه دستگیر شده است.

وی ادامه داد: زم در اتفاقات سال ۹۶ سهمی داشت و آمدنیوز مردم را در این اتفاقات تهیج می‌کرد و دخیل بود. مهم این است که او از طریق چند سرویس جاسوسی مختلف حمایت می‌شد. این امر نشان می‌دهد زم برای آنها مهم بوده است که از او حمایت می‌کرده‌اند؛ چون سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی به همین سادگی از کسی حمایت نمی‌کنند