به گزارش پارس به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز دومین و پس فردا سه شنبه، سومین و آخرین جلسه تمرینی خود را انجام خواهند داد. با بهبود شرایط جوی قرار است تمرین امروز تیم پیشکسوتان از ساعت ۱۵ در زمین شماره یک ورزشگاه کارگران برگزار شود.


این ورزشگاه قبل از بازسازی مجموعه درفشی فر برای سال ها محل تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بود.


رضا ریاضتی مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس در تشریح برنامه های این تیم گفت: آقای علی پروین اعلام کرده اند؛ روز چهارشنبه نام ۲۵ بازیکن را برای بازی با ستاره های میلان اعلام خواهند کرد که این نفرات به اتفاق کادر فنی، پزشکی، پشتیبانی و دیگر همراهان راهی اردو خواهند شد. هتل اوین به عنوان هتل محل اقامت تیم انتخاب شده است و آقای پروین حداقل ۱۰ نفر از بزرگان و بنیانگذاران پرسپولیس را هم دعوت خواهد کرد که در کنار اعضای تیم باشند.
وی ادامه داد: تمرین امروز، جدی ترین تمرین تیم خواهد بود و قرار است با توجه به امکاناتی که زمین شماره یک کارگران دارد، امروز یکسری چهره ها و شخصیت های سیاسی و کشوری میهمان ویژه تیم باشند.


همچنین نفراتی مثل یحیی گل محمدی، علیرضا امامی فر، حمید مطهری و تعدادی دیگر که به دلیل حضور در تمرینات و بازی های تیم های خود در تمرین دیروز نبودند، امروز حاضر خواهند بود.