به گزارش پارس به نقل از مشرق، دومین دیدار از آخرین روز رقابت های والیبال جام قهرمانان قاره ها را تیم های ملی آمریکا و روسیه برگزار کردند که این دیدار در پایان با حساب ۳ بر صفر به سود روسیه تمام شد. نتایج و جدول رده بندی مسابقات با جزئیات کامل را در اینجا ببینید.

روس ها در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۹ بر ۲۷،۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ آمریکا را شکست دادند. روس ها با این نتیجه جمع امتیازهای خود را به عدد ۱۱ رساندند و پس از برزیل ۱۲ امتیازی در جایگاه دوم قرار گرفتند.

در این بازی متیو اندرسون، بازیکن شماره یک آمریکا با کسب ۱۴ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

آمریکا هم با این نتیجه ۶ امتیازی باقی ماند و تا پیش از بازی ایران برابر ژاپن در جایگاه چهارم ایستاد. اگر شاگردان ولاسکو بتوانند در آخرین بازی خود که از ساعت ۱۲: ۴۰ و مقابل تیم میزبان برگزار می شود با هر نتیجه ای به برتری برسند می توانند با ۷ امتیاز بالاتر از آمریکا در مکان چهارم قرار بگیرند چرا که ایران برای رسیدن به مکان چهارم نیاز به ۲ امتیاز دارد چون از نظر معدل گیم وضعیت بهتری نسبت به امریکا دارد.

  صبح امروز هم برزیل با برتری ۳-۲ برابر ایتالیا به مقام قهرمانی این رقابتها رسیده بود.