به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در هفته چهاردهم لالیگا شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون موفق شد با نتیجه پرگل ۷ بر صفر میهمان خود، ختافه را در حضور ۴۸ هزار تماشاگر با شکست بدرقه کند. تیم دوم شهر مادرید که در حال حاضر با ۳۷ امتیاز سایه به سایه بارسلونا صدرنشین حرکت می کند در جدول رده بندی بالاتر از رئال مادرید است.


دیه گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید پس از پیروزی پرگل شاگردانش گفت: هنوز هم بر این باورم که لالیگا لیگی خسته کننده است چون شانس خیلی کمی برای تیم هایی به جز بارسلونا و رئال مادرید برای رسیدن به عنوان قهرمانی وجود دارد.


وی افزود: در هر دیدار برای قهرمانی بازی می کنیم و درست از همان ترکیبی که برای دیدار فینال یک رقابت ممکن است استفاده کنیم، بهره می بریم. در هر بازی با افکار پیچیده ای روبرو می شویم و باید آنها را حل کنیم. در حال حاضر نمی توان صحبت از قهرمانی کرد و باید تا ۵-۶ بازی مانده به انتهای فصل منتظر بمانیم و ببینیم کجای جدول هستیم، آنوقت احتمال قهرمانی خود را مورد سنجش قرار دهیم.


سرمربی ۴۳ ساله روخی بلانکو گفت: در حال حاضر تنها به دنبال این هستم که بازیکنانم همانند تاریخچه این باشگاه روز به روز قوی تر شوند چون درک می کنم در چه باشگاهی هستم و برایش احترام خاصی قائلم. می خواهیم تیمی سریع و حریفی خطرناک باشیم و در حال رسیدن به این درجه هستیم.