به گزارش پارس ، رضا عنایتی در گفت وگو با فارس، در خصوص وضعیت ماندن یا نماندنش در این تیم گفت: امروز با مدیرعامل جلسه ای دو جانبه ای دارم و حالا که جلسه ۱+۵ به خوبی و خوشی برگزار شده باید ببینیم جلسه ۱+۱ ما چه می شود!

وی ادامه داد: من از این اخلاق ها ندارم که تیم را در نیم فصل رها کنم و بروم. با همه مشکلاتی که در تیم وجود دارد اما جدا شدن از صبادر این شرایط را مردانگی نمی دانم. مطمئنا در این تیم می مانم و با همه سختی ها و بی پولی های این تیم می سازم اما آخر فصل در خصوص ادامه فوتبالم تصمیم می گیرم از نظر وجدانی به این قضیه عادت ندارم که تیم را در میانه راه رها کنم.

مهاجم صبای قم در مورد اینکه گفته می شد او از صبا به صورت قطعی جدا می شود اما این اتفاق نیفتاد هم اضافه کرد: خیلی فشار آورده ام که این اتفاق بیفتد اما دیدم که فایده ای ندارد و من نمی توانم با رها کردن تیم در نیم فصل کنار بیایم. با همه سختی هایی که در صبا وجود دارد قطعاً در قم می مانم.

عنایتی در خصوص اینکه سرپرست صبای قم گفته بازیکنان این تیم همگی ۴۰ تا ۵۰ درصد قراردادهایشان را دریافت کرده اند هم افزود: من هنوز پولی نگرفته ام اما گفته اند تا یکی دو روز دیگر این اتفاق می افتد. فکر می کنم کل تیم پول گرفته جزء من و گفتند چون تو بزرگتر تیم هستی یکی دو روز صبر کن!

مهاجم کهنه کار صبای قم در پایان درباره وضعیت مذاکراتش با باشگاه راه آهن ادامه داد: بعد از اینکه ماندنم در صبا قطعی شد با مسئولان راه آهن صحبت و عذرخواهی شدیدی از آنها کردم. به آنها گفتم اگر عمری بود فصل آینده با هم مذاکره می کنیم و اگر عمری هم نبود که هیچ!