به گزارش پارس به نقل از فارس، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تودیع و معارفه وزیر ورزش در جمع خبرنگاران درباره فوتبال ساحلی بعد از برنامه ریزی خوب خودش را نشان داد. تمرینات خوبی داشتند، سال گذشته ۲ بار قهرمان آسیا شدند در جهانی هم قبل از این با نتیجه ۶ بر ۵ به روسیه باختند و نتوانستند به عنوانی دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: ملی پوشان در مسابقات بین قاره ای به گونه ای برنامه ریزی شده بود که ایران حذف شود. آنها ایران را در ۲ سال در این گروه انداختند اما بچه های ما با قدرت بازی کردند و بردند. امروز هم در فینال با روسیه با کمترین امکانات به اینجا رسیدند البته منظور از امکانات شرایط مالی است. اما ما لیگ ساحلی خوبی داریم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا هنوز خسرو ابراهیمی رئیس کمیته است گفت: ابراهیمی هنوز رئیس است اما با توجه به فعالیتش در قایقرانی فوتبال ساحلی را به دپارلتمان دادیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اعتراض منصوریان به آل اشپورت اظهار داشت: با این موضوع موافقت کردم که در یک بازی پیش رو پیراهن دیگری بپوشند. قرارداد ما به زودی به آل اشپورت نهایی می شود بنابراین مربیان نباید علیه هیچ برندی مصاحبه کنند.

وی درباره جلسه با کی روش و سازمان و لیگ که گفته می شود کی روش با ناراحتی جلسه را ترک کرد، با خنده گفت: قیافه کی روش همیشه ناراحت است نظر او این است که لیگ زودتر تمام شود و بازیکنان در اختیارش باشند و تیم هایی که ملی پوش دارند بدون این بازیکنان به لیگ قهرمانان بروند. وی می گوید اگر قرار است تیم را ۱۵ روز به من بدهید، نتیجه نمی گیریم، بازیکنان را دو ماه بدهید تا نتیجه خوبی بگیریم.

کفاشیان درباره اعتراض برخی بازیکنان به حق و حقوقشان که در این باره با کی روش صحبت کرده بودند تصریح کرد: این وظیفه من و فدراسیون نیست، وظیفه باشگاه است. هنر کنیم هزینه تیم ملی را می دهیم، این بازیکنان باید مانند بازیکنان فوتبال ساحلی با انگیزه به میدان بروند و تیم ها را شکست دهند و زیاد به این مسائل فکر نکنند همانطوری که آقای جهانگیری گفت از نظر ما در مضیقه هستیم.

کفاشیان درباره بازی دوستانه تیم ملی اظهار داشت: الان همه آمادگی دارند با ما بازی کنند، بلاتر هم گفته بود که یکی از آرزوهایش این است که در ایران حضور داشته باشد اما توانایی مالی ما مانند کره و ژاپن نیست صبر می کنیم قرعه کشی شود و بعد برای اردوی مشترک درخواست می دهیم و مذاکره می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به ملی پوشان فوتبال ساحلی پاداش می دهید، گفت: همه شایسته هستند اما الان توان پرداخت نداریم. ما به همه تیم ها به یک چشم نگاه می کنیم، به عنوان مثال بانوان برنامه خاصی ندارند اما برایشان دیدار دوستانه با روسیه گذاشتیم.