به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مهدی محمدنبی پس از ورود تیم ملی فوتبال ایران از لبنان به کشورمان در خصوص اینکه آیا بهتر نبود برای ملی پوشان پرواز چارتر گرفته می شد، گفت: بازیکنان تیم ملی در تمام پروازها از هواپیمایی امارات استفاده کردند در قسمت بیزینس کلاس هواپیما نشسته بودند و فکر نمی کنم در این خصوص مشکلی داشته باشد.

وی در واکنش به اتفاق تلخ تروریستی مقابل سفارت ایران در بیروت تصریح کرد: سختی زیادی کشیدیم چون مسئولیت بازیکنان برعهده من بود. نیت ما این بود که مقابل لبنان در آن شرایط به میدان نرویم اما کنفدراسیون فوتبال آسیا ما را مجبور به انجام بازی کرد. به خاطر همین پس از مسابقه در رختکن پیروزی مقابل لبنان را به شهدای این سانحه تقدیم کردیم. روز سختی را پشت سر گذاشتیم اما خوشبختانه اتفاقی برای هیچ کدام از اعضای کاروان تیم ملی رخ نداد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه در خصوص انجام بازی های دوستانه برای تیم ملی گفت: برگزاری ۶ دیدار دوستانه قطعی شده و در جلسه کی روش، کفاشیان، تاج و دیگر مسئولان سازمان لیگ می خواهیم برنامه های لیگ را طوری تنظیم کنیم که بتوانیم در خلال مسابقات چند دیدار دوستانه هم برگزار کنیم.