به گزارش پارس به نقل از تسنیم، لیونل مسی شب گذشته پس از دریافت سومین کفش طلای دوران بازیگری خود در بارسلونا که جایزه آقای گلی او در میان تمام لیگ های اروپایی در فصل گذشته بود، گفت و گویی با نشریه مارکای اسپانیا انجام داد.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای ماندن در نیوکمپ از رئیس باشگاه چک سفید امضا گرفته است، اظهار داشت: چک سفید امضا؟ خیر. من خودم می خواهم تا ابد با بارسلونا بمانم. از ابراز علاقه و محبتی که سایرین به من نشان می دهند بسیار خوشحالم و از آنها تشکر می کنم. برایم گفتن این جملات مایه افتخار است اما زندگی من در بارسلونا است.

مسی در پاسخ به سوال دیگری درباره کریستیانو رونالدو، رقیب پرتغالی اش در ترکیب رئال مادرید گفت: اینکه آیا الان رونالدو در اوج دوران بازیگری خود قرار دارد یا نه را نمی دانم اما می دانم که او در هر بازی گل می زند و به تیمش (رئال مادرید) و تیم ملی اش کمک می کند. او سال ها است که این کار را انجام می دهد و زیاد فرقی نمی کند که در اوج بوده یا کمی افت کرده باشد.

فوق ستاره آرژانتینی کاتالان ها درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین بخت موفقیت کشورش برای فتح جام جهانی تصریح کرد: رئال مادرید و بایرن مونیخ در این فصل سرسخت ترین رقبای ما هستند اگرچه در رقابت های امسال تیم های طراز اول دیگری نیز حضور دارند. در مورد جام جهانی هم فکر می کنم، برزیل، آلمان و اسپانیا برای قهرمانی بیشترین شانس را دارند. قهرمانی در جام جهانی برای من، هم تیمی هایم و کل مردم آرژانتین که مدت هاست آن را نبرده اند یک رویا است.

مسی در پاسخ به سوال دیگری درباره مسعوت اوزیل، هافبک آلمانی پیشین رئال مادرید که در ابتدای فصل جاری به آرسنال پیوست گفت: اگر قرار باشد یک بازیکن آلمانی را انتخاب کنم آن بازیکن اوزیل است نه به این خاطر که می خواهم او برای بارسلونا بازی کند بلکه به این دلیل که فوق العاده بااستعداد است.

تیتو ویلانووا، سرمربی پیشین بارسلونا آخرین سوژه ای بود که مسی در موردش اظهار نظر کرد. او گفت: تیتو همیشه در فکر و ذهن ما است و به طور مداوم پیگیر وضعیت درمان او هستیم. او دوست ندارد که در کانون توجه باشد، بلکه دوست دارد از دور نظاره گر امور باشد.