به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال با حضور در منزل غلامحسین مظلومی حکم معاونت فنی باشگاه را به وی اهدا کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه علی جباری، علی امیری و سیدمهدی علوی در منزل مظلومی حضور پیدا کرد و ضمن آرزوی بهبودی کامل برای این پیشکسوت حکم معاونت فنی باشگاه استقلال را به وی اهدا کرد.

غلامحسین مظلومی در خصوص ملاقات فتح اله زاده و اهدای حکم معاونت فنی باشگاه استقلال به وی اظهار داشت: فتح اله زاده طی این مدت خیلی به من لطف داشته و همیشه جویای احوالم بوده است. دستش درد نکند با اهدای حکم معاونت فنی باشگاه استقلال من را بار دیگر شرمنده خود کرد.

وی در ادامه گفت: مسئولیت سنگینی را عهده دار شدم و امیدوارم با کمک دیگر دوستان خوبم بتوانم به استقلال کمک کنم. هر وقت استقلال از من بخواهد به باشگاه می روم تا بتوانم در خدمت تیم محبوبم باشم و به تیم کمک کنم.

مظلومی در پایان در خصوص شرایط خود خاطرنشان کرد: خوشبختانه خیلی بهتر شدم و با دعای خیر مردم به بهبودی نسبی رسیدم. مردم و طرفداران استقلال بدانند حالم خیلی بهتر شده و ان شاءا… با قدرت تمام در خدمت باشگاه استقلال هستم.