به گزارش پارس به نقل از تسنیم، بعد از اتفاق صبح امروز در لبنان و بمب گذاری در نزدیکی سفارت ایران در این کشور شرایط خاصی در اردوی تیم ملی در این شهر حاکم است و همه چیز تحت تاثیر این بمب گذاری قرار گرفته است.

* در اطراف هتل تیم ملی ایران افراد نظامی زیادی حضور دارند و در راه های منتهی به هتل تیم ملی ایست بازرسی زیادی وجود دارد تا امنیت در اردوی تیم ملی برقرار باشد. همچنین در نزدیکی محل بمب گذاری شرایط خاصی وجود دارد و حضور گشت های پلیس و افراد امنیتی به چشم می خورد.

* مغازه های شهر در بیروت باز است اما بازرسی به شدت صورت می گیرد و بالگردها در آسمان شهر بیروت و محل بمب گذاری شده در حال تردد هستند. محل بمب گذاری شده فاصله نزدیکی با استادیوم محل برگزاری دیدار لبنان و ایران دارد و به همین دلیل مسئولان برگزاری این مسابقه تصمیم گرفتند بازی بدون تماشاگر برگزار شود.

* ۲ اتوبوس، کاروان تیم ایران را ساعت ۱۵ به وقت محلی (۱۶: ۳۰) به وقت تهران به سمت ورزشگاه کمیل شمعون خواهند برد و در این بین چندین ماشین ارتشی به همراه افراد نظامی مقابل هتل تیم ملی حضور دارند تا کاروان ایران را تا ورزشگاه اسکورت کنند.

* ترافیک اطراف هتل تیم ملی نیز به شدت تحت کنترل است و ماشین های عبوری اجازه ایستادن در اطراف هتل تیم ملی را ندارند و پلیس آنها را از محل دور می کند.

* یکی از همراهان تیم ملی به خبرنگار اعزامی تسنیم گفت که کی روش نگران وضعیت روحی بازیکنان است و حتی درخواست کرده که این بازی برگزار نشود.

دیدار لبنان و ایران در چهارچوب مقدماتی جام ملت های آسیا از ساعت ۱۹ به وقت تهران در بیروت برگزار خواهد شد.