به گزارش پارس به نقل از فارس، علی کفاشیان عصر امروز در گفت‎ و‎ گو با اهالی فوتبال استان گلستان در خصوص موضوع لباس تیم ملی اظهار داشت: قراردادی که برای لباس تیم ملی داریم بر عهده فدراسیون است.

وی ادامه داد: اسپانسر ما در حال حاضر تمامی لباس‎ های تیم‎ های ملی در رده‎ های مختلف سنی را تامین می‎ کند ولی این در حالی است که این موضوع در تعهدات و قرارداد این اسپانسر نیست، زیرا قرارداد این شرکت تنها لباس تیم ملی بزرگسال فوتبال و فوتسال و همچنین تیم فوتبال ساحلی است.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این قرارداد از دو سال گذشته بسته شده و تا سال ۲۰۱۵ ادامه خواهد داشت، افزود: پس از این موضوع هیچ شرکت دیگری برای عقد قرارداد درخواست نداده است.

کفاشیان تصریح کرد: در روزهای گذشته بازدیدی از مرکز اصلی این شرکت در آلمان انجام دادیم و صحبت‎ هایی در خصوص طرح لباس که باید نمادی از پرچم ایران در آن وجود داشته باشد و درخواست‎ های کادر فنی در خصوص کیفیت لباس‎ ها نیز در آن جلسه مطرح شد و امیدواریم طی روزهای آینده از این لباس در ایران رونمایی کنیم.

وی تاکید کرد: ما در سال‎ های گذشته هزینه‎ های میلیاردی را برای تهیه لباس پرداخت می‎ کردیم که با انعقاد این قرارداد این هزینه‎ ها دیگر انجام نخواهد شد.

کفاشیان در خصوص اختلاف بین دپارتمان داوری و کمیته داوران و تصمیم‎ گیری در خصوص حضور داوران در زمین و ابلاغ آنها خاطرنشان کرد: کار اجرایی به عهده دپارتمان داوری است در واقع دپارتمان با توجه به سیاست‎ هایی که کمیته داوران برای آنها مشخص کرده است نسبت به تعیین داوران اقدام می کند.

کفاشیان بیان کرد: در حال حاضر اختلافات بین دپارتمان و رئیس کمیته داوران به حداقل رسیده و در حال حل شدن است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص دعوت مریم رحیمی بازیکن گلستانی تیم ملی و اظهاراتی از طرف سرمربی تیم که وی دعوت شده از طرف سرمربی نیست، گفت: خانم رحیمی یکی از بازیکنان پرافتخار است که در فوتبال و فوتسال حضور دارد.

وی ادامه داد: ما خواستیم که وی در یکی از این دو رشته فعالیت خود را ادامه دهد که فضای پیشرفت بیشتری داشته باشد.

کفاشان اضافه کرد: در این بین اختلافی بین نایب رئیس بانوان فدراسیون و سرمربی تیم وجود دارد که باید حل شود.

وی تاکید کرد: ولی در این خصوص قطعا نایب رئیس بانوان فدراسیون با مشورت کمیته فتی راجع به این بازیکن تصمیم گرفته‎ اند ولی در نهایت سرمربی است که تصمیم‎ گیری خواهد کرد.

کفاشیان در پایان بیان کرد: فدراسیون در برخی موارد از طریق کمیته فنی مشورت‎ هایی را به سرمربی می‎ دهد ولی در صورتی هم که به این نظرات توجه نشود در نهایت سرمربی را عوض می‎ کنیم.