به گزارش پارس به نقل از ایسنا، میرشاد ماجدی در خصوص درخواست باشگاه استقلال مبنی بر تعویق بازی مقابل ملوان گفت: حدود ۱۰ روز است که در نامه ای به آقای تاج درخواست کردیم که بازی ما مقابل ملوان را به تعویق بیندازند؛ چرا که بازیکنان ملی پوش ما سی آبان برمی گردند و از یک آذر هم در تمرینات تیم شرکت می کنند. بنابراین برای بازی با ملوان فرصت کمی برای انجام تمرینات تیمی داریم و با این شرایط خیلی سخت است که به مصاف این تیم برویم.

ماجدی در ادامه گفت: در حال حاضر درخواست خود را پیگیری می کنیم. طبق گفته مسئولان سازمان لیگ قرار بود این درخواست ما در جلسه هیات رئیسه مطرح شود. مطمئنا اگر با درخواست استقلال موافقت شود به نفع بازیکنان ما است و البته این مسئله به نفع تیم ملی هم تمام می شود تا بتوانیم بازیکنان خود را سرحال تر و آماده تر در اختیار تیم ملی قرار دهیم.

سرپرست استقلال درباره انتخاب جواد نکونام به عنوان نامزد بهترین بازیکن سال آسیا عنوان کرد: نکونام با بازی های خوبی که در استقلال و تیم ملی انجام داد، توانست به این افتخار دست پیدا کند و به نظرم او می تواند عنوان مرد برتر سال فوتبال آسیا را هم به دست بیاورد.

وی همچنین در ارتباط با قرار گرفتن نام حنیف عمران زاده در بین یازده مرد برتر سال آسیا هم گفت: با این انتخاب عمران زاده باید بیشتر از همیشه به خودش بیاید و با جدیت بیشتری تمرینات خود را سپری کند. او توانایی این را دارد که بیشتر از این هم به موفقیت برسد و می تواند به عنوان بازیکن ثابت و مفید در تیم ملی به میدان برود.

ماجدی در ارتباط با تعداد غایبان بالا در تمرینات استقلال گفت: جدا از چند بازیکن ما که در تیم ملی حضور دارند، چند نفر از بازیکنا ن مان هم مصدوم و به همین دلیل در کلینیک تحت درمان هستند. ان شاءالله این نفرات بعد از رفع مصدومیت شان به جمع دیگر بازیکنان تیم اضافه می شوند.

سرپرست استقلال در پایان در ارتباط با زمان حضور جی لوید ساموئل در تمرینات استقلال هم اعلام کرد: قرار بود این بازیکن چهارشنبه به تهران بیاید، اما طی تماسی با ما اعلام کرد که نیاز به تعویض گذرنامه اش دارد و از این رو با تاخیر به ایران می آید.