به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تمرین نوبت بعدازظهر امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵: ۳۰ در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد.

سرخپوشان که در تمرین نوبت صبح به بدنسازی پرداخته بودند در تمرین بعدازظهر مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار داشتند اما نکته قابل توجه این بود که به غیر از ۴ دروازه بان فقط ۱۳ بازیکن در تمرین حاضر بودند.

* مارکو سپانوویچ و هادی نوروزی از جمع بازیکنان و همچنین محمد دایی از جمع اعضای کادرفنی غایبان تمرین امروز بودند. البته نوروزی در ورزشگاه درفشی فر حضور داشت اما به علت سرماخوردگی با سایر بازیکنان تمرین نکرد.

* برخلاف تمرین نوبت صبح علی دایی لباس ورزشی به تن کرده و عملکرد شاگردانش را مستقیماً زیرنظر گرفت.

* چیزی حدود ۲۰ هوادار تمرین امروز پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند.

* به جز امید عالیشاه دیگر مصدومان پرسپولیس در کنار سایر بازیکنان تمرین کردند.

* مهرداد پولادی، هافبک مصدوم پرسپولیس که به تازگی بهبود یافته پابه پای دیگر بازیکنان تمرین کرد و در بخش فوتبال درون تیمی درخشش خوبی داشت و چندین گل زیبا به ثمر رساند.

* پیش از آغاز تمرین هوادارانی که مقابل درفشی فر جمع شده بودند در خصوص چگونگی برگزاری بازی دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس و میلان صحبت می کردند.

* با اضافه شدن نیلسون و علیرضا حقیقی هر ۴ دروازه بان پرسپولیس در تمرین امروز حضور داشتند.

* شاگردان دایی در تمرین امروز ابتدا به دویدن، انجام حرکات کششی، استارت های سرعتی و همچنین پاس کاری پرداختند و پس از آن با یک دروازه تمرین حمله به دفاع را انجام دادند. از این قسمت تمرین علی دایی شخصاً عملکرد شاگردانش را زیر نظر داشت. پس از این بخش بازیکنان پرسپولیس به شوت زنی و سانتر از جناحین پرداختند در این قسمت علی دایی و کریم باقری از ۲ طرف دروازه برای بازیکنان سانتر می کشیدند و آنها با ضربه سر و پا به سمت دروازه بان ها ضربه می زدند.

* حمیدرضا علی عسگر هافبک پرسپولیس در قسمت تمرین حمله به دفاع دچار مصدومیت جزئی شد اما پس از چند دقیقه توانست به جمع بازیکنان اضافه شود.

* علی دایی بارها در طول تمرین حمله به دفاع بازی را متوقف کرد و به بازیکنانش تذکر فنی داد.

* نیلسون که بعد از چند روز مرخصی از امروز در تمرینات حضور پیدا کرده بود بیشتر به صورت اختصاصی تمرین کرد.

* دقایق پایانی تمرین ملی پوشان زیر نور برگزار شد.

* در دقایق پایانی تمرین امروز سعید شیرینی و بهمن دهقان به ورزشگاه درفشی فر آمده و دقایقی با علی دایی گفت وگو کردند.