به گزارش پارس به نقل از مهر، محمد رویانیان پس از توافق قطعی با باشگاه آ. ث. میلان و تیم ستارگان میلان به منظور برگزاری بازی خیریه ستاره های پرسپولیس و میلان در هفتم آذر ماه، امروز شنبه در فدراسیون فوتبال با علی کفاشیان دیدار و گفتگو کرد و خواهان همکاری و مشارکت همه جانبه فدراسیون و سازمان لیگ در امر برگزاری این بازی شد.

محمد رویانیان در این باره گفت: یک ماه است که بافرانکو باره سی نماینده ستارگان میلان، بخش بین الملل باشگاه آ. ث. میلان و شرکت میران درباره این بازی در حال مکاتبه و مذاکره هستیم. خوشبختانه این پیگیری ها به نتیجه رسیده و ما با آنها به توافق نهایی و کتبی دست پیدا کردیم. در این راستا باید تا پایان هفته جاری به تعهدات خود عمل نموده و ۷۰ درصد مبلغ مورد توافق را پرداخت نمائیم تا همه چیز طبق برنامه پیش برود.

وی افزود: تیم میلان با نفرات شناخته شده و شاخصی به ایران سفر می کند و این بازی می تواند جذابیت های بسیاری داشته و از جهات مختلف تاثیرگذاری خود را داشته باشد. این بازی یک دیدار ملی خواهد بود. ما برای برگزاری این دیدار نیاز به همکاری و مساعدت همه جانبه ارکان فدراسیون و سازمان لیگ نیاز داریم. من چندین بار با مهدی تاج و معاونان ایشان جلسه و گفتگو داشتم و جا دارد از سازمان لیگ و باشگاه هایی که ما را در قطعی شدن زمان برگزاری این بازی یاری و همراهی کردند، تقدیر و تشکر کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد در دیدار امروز با علی کفاشیان نیز درخواست کردم از تجربیات و توان ارکان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در امر برگزاری بازی های بزرگ، بهره مند شویم و بتوانیم تا استفاده از تجارب مسئولان این دو مجموعه در امر برگزاری مسابقات، این بازی را به خوبی برگزار نمائیم.

رویانیان با بیان اینکه کفاشیان با نگاهی ملی و مثبت، قول همه گونه همکاری را دادند، خاطرنشان کرد: جا دارد از کفاشیان هم تشکر نمایم. بنده معتقدم باشگاه پرسپولیس و دیگر باشگاه ها، جزئی از زیر مجموعه فدراسیون فوتبال هستند و باید در کارهای بزرگ با همکاری و تعامل، کارها را پیش برد تا بهترین خروجی را داشته باشد.

وی ادامه داد: ما علاوه بر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، قطعا با وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه آزادی، هیأت فوتبال استان تهران و رسانه ها نشست هایی خواهیم داشت و نیاز به تعامل و همکاری با بخش های مختلف را داریم.

رویانیان خاطرنشان کرد: ما می خواهیم در این بازی از پیشکسوتان تاریخ پرسپولیس تجلیل و قدردانی نموده و بازی یادبود و خداحافظی ویژه ای برای مهدی مهدوی کیا برگزار کرده و از بزرگانی چون علی دایی، کریم باقری، وحید هاشمیان و غیره تجلیل نماییم. اینها در میادین ملی و بین المللی افتخارات بزرگ و کم نظیر و بعضا بی نظیری را برای فوتبال کشورمان به ارمغان آورده اند و شایسته بهترین تجلیل ها هستند.

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر بنده تمرکز خود را روی پرداخت مبلغ مورد توافق و امضای قرارداد با حامی مالی گذاشته ام و همکارانم در باشگاه سایر مسائل را پیگیری می کنند. در این شرایط لازم دانستم با رئیس فدراسیون فوتبال هم دیدار و گفتگو داشته باشم و ضمن تقدیر از سازمان لیگ و سایر باشگاه ها، خواهان مشارکت و همکاری همه جانبه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با پرسپولیس شوم.

مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: لازم می دانم از نگاه مثبت رسانه ها نسبت به چنین رویدادی تشکر نمایم و بگویم واکنش مثبت رسانه ها نسبت به چنین دیدارهایی باعث ترغیب ما شده و امیدواریم بتوانیم با کسب تجربیات ارزشمند از برگزاری این مسابقه، دیدارهای بزرگ دیگری برگزار نمائیم.

رویانیان در پایان گفت: ما در دی ماه امسال با تیم روبین کازان روسیه که در سال های اخیر تجربه بازی در لیگ اروپایی را داشته، بازی دوستانه برگزار می کنیم و ضمن تکریم بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس در این بازی ها، طبق رسالت فرهنگی و اجتماعی که بر عهده خود می دانیم، اهداف خیرخواهانه و ورزشی را پیگیری می نمائیم.