به گزارش پارس به نقل از سایت گل، پس از قطعی شدن جدایی هادی نوروزی و غلامرضا رضایی از خط حمله پرسپولیس، علی دایی تصمیم دارد با جذب یکی دو مهاجم جدید خط حمله تیمش را تقویت کند. یکی از این نفرات رضا نوروزی، مهاجم نفت تهران است که در نیم فصل اول لیگ سیزدهم ۵ گل زده که دوتای آن پنالتی بود. نوروزی علاقمندی خود به این انتقال را بدین شکل بروز می دهد: « قرار است مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و نفت درباره من مذاکره کنند. من به شخصه اطلاعی از آنچه که تاکنونص ورت گرفته ندارم، برای همین منتظر روشن شدن تکلیفم هستم. »

آقای گل لیگ یازدهم تمایل زیادی به خروج نام خود از لیست شاگردان یحیی گل محمدی دارد: « جدایی از نفت به سود من است چون مانند هر بازیکنی دوست دارم بیشتر فوتبال بازی کنم و نیمکت نشینی برایم به هیچ وجه خوشایندنیست. »

این مهاجم که چند تیم را خواهان خود می بیند، گرایش بیشتری به سوی حضور در تیم قهرمان نیم فصل اول دارد: « همه می دانند پرسپولیس یکی از دو تیم بزرگ فوتبال ایران است. با این وضعیت دوست دارم به پرسپولیس بروم چون رفتن به این تیم شانس دعوت دوباره ام به تیم ملی و حضور در جام جهانی برزیل را افزایش خواهد داد. چون کی روش با دعوت های قبلی نشان داده که از لحاظ فنی من را قبول دارد. »

نوروزی شانس حضور خود در جمع شاگردان علی دایی را بسته به توافق دو باشگاه نفت و پرسپولیس می داند: « اگر این اتفاق بیفتد، امیدوارم با خاطره ای خوش از نفت جدا شوم. »

***********************************

دایی فقط مهاجم گلزن می خواهد

با وجود اصرار سپاهانی ها و نامه نگاری های صورت گرفته با باشگاه پرسپولیس برای جذب سید مهدی سید صالحی، علی دایی کماکان با جدایی این بازیکن مخالف است. البته ضعف گلزنی سرخ ها در نیم فصل اول باعث شده تمرکز شهریار در نقل و انتقالات میان فصل روی تقویت خط حمله تیمش قرار بگیرد. پس از جدایی غلامرضا رضایی و هادی نوروزی، علی دایی چند گزینه از جمله رضا نوروزی را مد نظر دارد. البته باشگاه نفت نیز چشم به جذب چند بازیکن پرسپولیس دارد که همنام قرمزپوش مهاجم خود را هم مد نظر دارد.