به گزارش پارس ، مجید صالح در گفت وگو با   تسنیم درباره حضور جواد نکونام در بین گزینه های مرد سال فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۳ و رقابت او با دو بازیکن کره ای و چینی اظهار داشت: شایسته ترین فرد بدون تردید جواد نکونام است. او نقش موثری در ۳ جبهه برای تیم ملی، قهرمانی فصل گذشته استقلال و لیگ قهرمانان آسیا ایفا کرد.

وی ادامه داد: گلی که نکونام مقابل کره جنوبی به ثمر رساند ارزش زیادی در راه صعود تیم ملی به جام جهانی داشت. او در استقلال نیز نقش زیادی در قهرمانی فصل گذشته استقلال و لیگ قهرمانان آسیا داشت. امیدوارم این افتخار نصیب نکونام و به کلکسیون افتخاراتش اضافه شود.

مربی استقلال در مورد برتری ۳ بر صفر ایران مقابل تایلند در بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا عنوان کرد: به دلیل همزمان بودن تمرین استقلال با دیدار تیم ملی تنها موفق به تماشای نیمه دوم این دیدار شدم. تحلیل خاصی نمی توانم از این بازی داشته باشم اما در اواخر نیمه دوم، بازی ایران بهتر و منظم تر شد. اگر بتوانیم چند اردوی دیگر برگزار کنیم می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

صالح در خصوص وضعیت استقلال و اینکه در حال حاضر این تیم با ۶ بازیکن تمرین می کند، گفت: منتظر هستیم مصدومان به تیم اضافه شوند. از سال گذشته وضعیت تیم ما در همه مسابقات به این شکل بوده و در این فصل شاهکار شده است!

وی تصریح کرد: ملی پوشان ما ۲،۳ روز پیش از دیدار با ملوان به جمع ما ملحق می شوند و با توجه به اینکه به شرق آسیا سفر داشته اند، یک هفته طول می کشد تا به شرایط عادی شان بازگردند. به این شرایط همانند بی پولی عادت کرده ایم. این وضعیت خوب نیست و امیدوارم هرچه زودتر مشکلات ما به پایان برسد.